تابلو پت شاپ | سفارش تابلو پت شاپ

اگر شما هم صاحب یک پت‌شاپ یا فروشگاه لوازم حیوانات خانگی هستید ، داشتن ظاهری زیبا برای مغازه‌تان برای شما اهمیت بالایی دارد و قصد سفارش تابلو پت شاپ را دارید. با داشتن ظاهری زیبا و شکیل می‌توانید مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کرده و سبب افزایش فروش خود شوید.

 یکی از بخش‌های مهم در طراحی ظاهر یک پت‌شاپ، تابلو تبلیغاتی مناسب می‌باشد که به تنهایی می‌تواند بخش قابل توجهی از حضور مشتریان در مغازه‌تان را تامین کند. در ادامه با تابلوسازی پارسیان همراه باشید تا با انواع تابلوهای تبلیغاتی مناسب پت‌شاپ‌ها آشنا شوید و تابلوی مناسب مغازه‌تان را انتخاب کنید.

تابلو پت شاپ

پت شاپ چیست ؟

پت‌شاپ (Pet shop) به مرکز فروش لوازم حیوانات خانگی اطلاق می‌شود. پت‌شاپ از ترکیب دو کلمه‌ی انگلیسی “پت” و “شاپ” ایجاد شده است؛ پت به معنای حیوان خانگی و شاپ به معنای فروشگاه یا مرکز خرید است. بنابراین، پت‌شاپ به معنای فروشگاه حیوانات خانگی می‌باشد؛ البته این معنای تحت‌الفظی لغت است و در حقیقت، پت‌شاپ به فروشگاهی گفته می‌شود که اقدام به فروش لوازم حیوانات خانگی می‌نماید.

در پت‌شاپ، انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد؛ مانند:

– خوراکی‌ها و غذای حیوانات خانگی

– مکمل‌های دارویی پت

– لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی

– انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان و …

– انواع تشویقی‌ها

– و …

بسیاری از پت‌شاپ‌ها هم به صورت حضوری، لوازم حیوانات را به فروش می‌رسانند و هم به صورت پت‌شاپ اینترنتی یا پت‌شاپ آنلاین فعالیت می‌کنند.

فروش لوازم حیوانات خانگی در حالت پت‌شاپ آنلاین، به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت‌شاپ اینترنتی و یا پست اکسپرس به دست مشتری می‌رسد. تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

چرا باید برای پت شاپ تابلو تبلیغاتی سفارش دهیم ؟

 

تبلیغات یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب مشتری برای کسب و کار است، که همواره کسب و کارها توجه زیادی به آن دارند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارها، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی است.

تابلوهای تبلیغاتی آگاهی از برند را افزایش می‌دهند و کسب و کار خود را با طیف وسیعی از تابلوهای با کیفیت بالا برای هر مناسبت، از جمله تابلو تبلیغاتی و سردر مغازه‌ها و دفاتر، گرافیک پنجره‌ها و گرافیک وسایل نقلیه ارتقا دهید.

تبلیغات فرآیند انتقال پیام به مردم است، به ویژه برای ایجاد آگاهی از برند شما و هدایت ترافیک مشتریان به سمت کسب و کار شما به صورتی حضوری یا آنلاین. تبلیغات راه ساده‌ای برای هدایت مشتریان به سمت کسب و کار شما است، همچنین می‌تواند اولین برداشت عالی از برند شما ایجاد کند. خواه به دنبال تبلیغ برند خود، افزایش تعامل و وفاداری مشتری یا به سادگی افزایش ضریب نفوذ هستید.

با سفارش یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای پت‌شاپ می‌توانید به ظاهر کسب و کار خود جانی دوباره دهید و سبب جذابیت کسب و کارتان در چشمان مخاطبین شوید.

وقتی از یک تابلو تبلیغاتی با رنگ‌ها و طراحی جذاب برای سر درب مغازه خود استفاده می‌کنید، ناخودآگاه چشمان مشتریان را به سمت مغازه خود جلب خواهید کرد و این موضوع سبب افزایش بازدید از کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فروش در کسب و کارتان می‌گردد.

تابلوسازی یکی از راه‌های مهم برای تبلیغات است و می‌تواند برای مردم جلب توجهی نماید و با استفاده از تابلو می‌توانیم محصول و خدمات آن را تعریف کنیم.

تابلوسازی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و الان می‌توان گفت که برای خرید تابلوها هزینه‌ای نمی‌کنیم بلکه برای تابلوسازی سرمایه‌گذاری می‌کنیم و تابلو هرچه زیباتر، طرح بهتر و نورپردازی بهتری را داشته باشد در انتخاب مشتریان بهتر عمل خواهد کرد.

تابلوسازی نسبت به سایر تبلیغات بهتر می‌باشد. تراکت‌ها، فلایرها برای ما هیچ جلب توجهی را نمی‌کنند و برای همین ما آن‌ها را دور می‌اندازیم اما تابلوها برای مدتی طولانی در مکان‌هایی نصب می‌شوند و همین باعث می‌شود تا جلب توجه کنند و مشتری‌ها را به خود جذب کنند.

 

انواع تابلو تبلیغاتی مناسب برای پت شاپ

 

برای یک پت‌شاپ، متریال‌های مختلفی برای ساخت یک تابلو تبلیغاتی وجود دارد. از متریال‌هایی که به صورت عمومی در حال استفاده است، می‌توان به تابلو چلنیوم، تابلو لبه سوئدی، تابلوهای چوبی ترموود، تابلوهای لایت باکس، تابلوهای نئون و … اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و همچنین معایب و مزایای خاص خود را دارند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار یا کسی که قصد طراحی یک دکور مناسب برای یک پت‌شاپ را دارید، می‌توانید با توجه به نیازهای خود متریال مناسب برای ساخت کسب و کارتان را انتخاب و اقدام به ساخت تابلو تبلیغاتی مدنظر خود کنید.

تابلو پت شاپ

تابلو چلنیوم پت شاپ

 

یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت تابلو تبلیغاتی مناسب برای پت‌شاپ‌ها، تابلو چلنیوم است که با ظاهر برجسته و زیبای خود یک انتخاب مناسب برای کسب و کارتان است. همچنین، به دلیل آلیاژ خاص به کار رفته در ساخت تابلوهای چلنیوم، این تابلو در مقابل شرایط جوی مختلف، باران و نور خورشید مقاوم می‌باشد؛ این موضوع باعث خواهد شد تا تابلو شما دوام خوبی در شرایط مختلف داشته باشد.

تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین انواع تابلو در زمینه تبلیغات و تابلوسازی بوده و کم‌هزینه‌ترین تابلو برای معرفی تجارت است. این تابلو که نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی است، از متریال چلنیوم و پلکسی گلس ساخته شده و مدت زیادی نیست که وارد صنعت تابلوسازی شده است.

اصلی‌ترین متریال این نوع تابلو، لبه چلنیوم است که از نوعی آلیاژ آلومینیوم با نام اختصاری چلنیوم به بازار تابلوسازی وارد شده است.

این مدل تابلو معمولا توسط استادکاران حرفه‌ای و با ظرافت بسیار ساخته می‌شود. قسمت مهم تابلو مربوط به رویه‌اش و بخشی است که نور عبور می‌کند. این بخش از تابلو، از جنس پلکسی گلس ساخته شده و سیستم روشنایی آن از نور SMD یا LED تامین می‌شود که در داخل حروف قرار گفته شده است. برای زیرسازی تابلو از نوعی پلاستیک فشرده PVC استفاده می‌شود.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تابلو نئون پت شاپ

 

تابلو پت شاپ

 

اگر به دنبال یک تابلو جذاب و چشم‌نواز با نورهای زیبا برای پت‌شاپ خود هستید که ظاهر فروشگاه شما را دگرگون کند، پیشنهاد ما به شما تابلوهای نئونی است. تابلو نئون در حال حاضر جزو یکی از ترندترین و پرفروش‌ترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه‌ها است که علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

به کمک تابلوهای نئون می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را رسم و به صورت نورانی به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، می‌توانید طرح یک حیوان زیبا را به صورت نئونی ساخته و در فروشگاه خود قرار دهید.

یکی از انواع تابلوها، تابلو نئون است که این تابلو یک تابلو تبلیغاتی است که بسیار براق و روشن بوده و در شب بسیار می‌درخشد. به همین دلیل است که سالیان سال این نوع تابلو تبلیغاتی از نظر دیده‌شدن در شب بهترین تابلو به شمار می‌آمده است.

می‌توان گفت که این تابلو به صورت لوله‌هایی شیشه‌ای ساخته می‌شود و هر کدام از این لوله‌ها قطری حدود ۱۰ تا ۱۸ میلیمتر دارند. از نظر طولی نیز در اندازه‌های مختلف به سفارش مشتری طراحی و تولید می‌گردد. برای روشن کردن هر یک متر از لوله‌های نئون، ولتاژی در حدود ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ولت لازم است. البته تمام این ولتاژ مورد نیاز تنها به قطر و طول لوله‌های نئون به کار رفته در تابلو بستگی دارد. بهتر است بدانید که در تابلوسازی برای هر ۷ متر از این لوله، در حدود ۱۰ هزار ولت برق مصرف می‌گردد.

 

سفارش تابلو پت شاپ

تابلو لایت باکس پت شاپ

 

اگر بخواهید در فروشگاه خود تصاویری از حیوانات خانگی زیبا را برای نمایش به بازدیدکنندگان خود قرار دهید، بهترین راهکار استفاده از تابلو لایت باکس است. تابلو لایت باکس یکی از بهترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه‌هاست که با توجه به نیاز کسب و کار می‌توان تصاویر مختلفی از جمله تصاویر محصولات کسب و کار را به نمایش در آورد.

لایت باکس یا همان باکس‌های روشن، تابلوهایی دارای قاب هستند که دارای ضخامت‌های متفاوتی بنا بر نوع آن‌ها می‌باشند. این قاب‌ها که با نام دیگر فریم لایت باکس نیز شناخته شده‌اند، معمولاً از جنس آلومینیوم هستند. این تابلوهای تبلیغاتی نورپردازی شده با چراغ‌های SMD یا LED که لامپ‌های کم‌مصرف ال‌ای‌دی هستند، راهی عالی برای تبلیغ نام و لوگوی برند شما بوده و در شب به دلیل درخشش خود جذابیت بالایی دارند.

نورپردازی اس‌ام‌دی (SMD) در این باکس‌ها به این‌گونه است که نوارهای کم‌مصرف LED در پشت طرح چاپ‌شده یا کاغذ بک‌لایت قرار می‌گیرند و از پشت به تصویر نور می‌دهند تا جلوه آن را دوچندان کنند. همچنین از یک لایه پی‌وی‌سی (PVC) در پشت کاغذ لایت باکس برای عبور نور یکدست چراغ‌ها و یک لایه پلکسی شفاف برای محافظت از تصویر استفاده می‌کنند تا از تصویر در برابر شرایط مختلف جوی و عوامل محیطی محافظت کند.

لایت باکس‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام بنابر محل قرارگیری در داخل یک مجموعه و یا خارج از آن، ابعاد و متریال چاپ و همچنین جنس بدنه آن به‌صورت ایستاده با قلاب و زنجیر و یا دیواری به‌صورت یک‌طرفه یا دوطرفه دسته‌بندی می‌شوند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

سفارش تابلو پت شاپ

 

اگر قصد سفارش و ساخت تابلو تبلیغاتی برای پت‌شاپ خود را دارید، تیم تابلوسازی پارسیان با بیش از یک دهه سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی آماده است تا تابلو مناسب برای شما بسازد.

پس بهتر است قبل از هر کار با تیم پشتیبانی تابلوسازی پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تابلو پارسیان بهره‌مند شوید.

کارشناسان ما با شنیدن نیازهای شما بهترین پیشنهاد را برای ساخت تابلو تبلیغاتی مناسب برای کسب و کارتان در اختیار شما قرار خواهند داد.

تابلوسازی پارسیان با ضمانت ساخت تابلوهای تبلیغاتی با بهترین متریال و همچنین قیمت مناسب آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان عزیز می‌باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت