چلنیوم پلکسی پانچ

نمونه کار تابلو چلنیوم پلکسی پانچ

تابلو های چلنیوم پلکسی پانچ یکی از گزینه ها برای ساخت تابلو تبلیغاتی میباشد . چلنیوم پلکسی پانچ یک متریال فلزی و پلکسی است که در صنعت تبلیغات بسیار پرطرفدار است و به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، عمر طولانی و وزن سبک برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مناسب است.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم پلکسی پانچ را می توان با طرح دلخواه پلکسی پانچ کرد و یا با تکنولوژی لیزر برش داد. همچنین می توان آن را در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد و بر روی متریال های مختلف از جمله پایه های فلزی، اسکلت های برجسته یا ساده و یا موادی مانند چوب و پی وی سی نصب می شود.

به طور کلی، تابلو های چلنیوم پلکسی پانچ یک گزینه عالی  برای ساخت تابلو تبلیغاتی است که هم زیبا و هم کاربردی است.

تابلو های  چلنیوم پلکسی پانچ را می توان در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید کرد و برای تبلیغ محصولات و خدمات در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد. این تابلوها معمولا در تبلیغات فروشگاهی، تبلیغات شرکتی، تبلیغات در فضای باز استفاده می شوند.

علاوه بر این، تابلو چلنیوم پلکسی پانچ  را می توان با فناوری LED ترکیب کرد تا در روز و شب قابل مشاهده باشد. این فناوری می تواند تبلیغات را جذاب تر کند و به تبلیغ برند و محصولات کمک کند.

همچنین می توان از بیلبوردهای پلکسی پانچ چلنیوم برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. برای مثال می توانید از این علائم برای نمایش نام و لوگوی شرکت خود در دفتر، فروشگاه، رستوران، هتل و … استفاده کنید.

به طور کلی بیلبورد پلکسی پانچ چلنیوم یک روش تبلیغاتی بسیار موثر و جذاب است که با توجه به مزایایی که دارد می تواند به بهبود و افزایش فروش و شناخت برند کمک کند.

ورق های پلکسی یا پلکسی گلاس معمولا با ابزاری به نام پانچ اکریلیک پانچ می شوند. این ابزار نوعی ابزار برش است که برای برش ورق های پلکسی استفاده می شود.

سوراخ کننده پلکسی دارای لیزر برش برای برش ورق است که می توان آن را به صورت دستی یا با دستگاه های مخصوص پانچ کرد. همچنین با استفاده از قطعات مختلف می توان از این ابزار برای برش انواع اشکال و حروف در ورق های پلکسی استفاده کرد.

استفاده از پانچ پلکسی در برش ورق های پلکسی علاوه بر سرعت و دقت بالا منجر به بهبود کیفیت برش نهایی و کاهش شکستگی ورق های پلکسی در هنگام برش می شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی