تابلو استیل تخت | معرفی و سفارش تابلو استیل تخت

در این صفحه از تابلو سازی پارسیان به معرفی تابلو استیل تخت می پردازیم . تابلو یا علامت به سازه ای اطلاق می شود که در بر دارنده تصویر، نقاشی یا نام باشد که این مورد می تواند به عنوان یک تابلو نقاشی یا اثری هنری و یا نام یک مجموعه اداری، تجاری و همچنین تابلو مغازه یا ساختمان باشد. لذا در همین راستا و در ارتباط با عنوان تابلو باید گفت که انواع تابلو های تبلیغاتی نیز امروزه به صورت یک نماد یا علامت از کاربرد های فراوانی بر خوردارند که تابلو راهنمای طبقات یکی از آنها می باشد.

 

تابلو راهنمای طبقات ساختمان

 

همانطور که عنوان کردیم امروزه مجتمع های مسکونی بزرگی در کلان شهرها در حال ساخت هستند که دارای واحد های متعددی می باشند و مسلما این مجتمع ها و ساختمان های بزرگ نیازمند بخش ها و قسمت هایی مانند اتاق مدیریت، سرایداری، رختشوی خانه، مرکز خرید و مواردی مشابه هستند.

نکته مهمی که در این رابطه باید عنوان کرد، یافتن این مکانها برای ساکنینی است که در ابتدای سکونت در ساختمان با آن روبرو هستند؛ لذا سفارش و ساخت یک تابلو راهنمای طبقات ساختمان در محل مناسب در ساختمان امری مهم و ضروری بشمار می رود.

تابلو راهنمای واحد ساختمان را می توان به شکل های متفاوتی در دو نوع با نور و بدون نور تولید نمود که هر کدام از آنها با استفاده از متریال های مختلفی ساخته و نصب می شوند که قبل از ساخت می بایست تمام جوانب از قبیل ابعاد و محل نصب را در نظر گرفت.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

تابلو استیل تخت

پلاک استیل طلایی جزو تابلوهای پرخواهانی است که برخی از آن‌ها به شکل تخت تولید می‌گردند. صاف بودن پلاک‌ باعث ثابت ماندن آن در محل نصب خواهد شد و امکان زیبایی بخشیدن به محیط را دارد. پلاک‌های استیل طلایی تخت با طراحی خاص خود می‌توانند هر فردی را از مسافت دور به خود جذب کنند و با ایجاد ذهنیت اولیه، منجر به کنجکاوی آن نسبت به سازمان شوند. این نوع پلاک نشان دهنده برند و لوگوی سازمان است که تهیه و نصب آن روی سر در اماکن، مزایای بسیاری را به بار می‌آورد.

پلاک استیل طلایی رنگ ماندگاری بالایی دارد و می‌توانید تا چندین چند سال از آن روی هر سطوحی استفاده کنید. تنها راهی که برای معرفی بهتر سازمان‌ها و جذب مخاطب وجود دارد، استفاده از پلاک استیل طلایی (تخت) است. این پلاک با ظاهر و باطن خود می‌تواند تاثیر مثبتی روی پیشرفت سازمان‌ها بگذارد و آن‌ها را به سمت موفقیت سوق دهد.

سفارش تابلو استیل تخت

اگر قصد سفارش تابلو استیل تخت به عنوان تابلو راهنمای طبقات برای واحد مسکونی و یا شرکت خود را دارید تابلو سازی پارسیان با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو در کنار شماست تا با دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان اقدام به معرفی بهترین متریال و انواع تابلو مناسب کسب و کار شما و طراحی و ساخت تابلو ها با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت را به شما ارائه دهد .

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

نمونه کار تابلو استیل تخت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون