فلکسی بدون نور

تابلو فلکسی بدون نور نسبت به سایر تابلوها مانند تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته به دلیل سرعت و کارایی بالاتر در فرآیند چاپ، آماده‌سازی سریع‌تر و همچنین قیمت مناسب‌تر، به عنوان یک گزینه جذاب مطرح می‌شود. بسیاری از صاحبان مشاغل به دلیل اقتصادی بودن تابلو فلکسی نسبت به تابلوهای دیگر، به این گزینه روی می‌دهند.

تابلو فلکسی چیست؟

 

فلکسی بدون نور

 

تابلو فلکسی ، یکی از تابلوهای زیبا و مقرون به صرفه در دسته تابلوهای چاپی محسوب می‌شود، بدون نور و نورپردازی قابل استفاده است. این تابلوها صفحات انعطاف‌پذیری دارند و دارای روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ می‌باشند که باعث مقاومت در برابر اشعه‌های خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف شده و دوام بالایی دارند.

مواد مورد استفاده در تابلوهای فلکسی می‌توانند دو نوع چینی و کره‌ای باشند. در صورت توجه به کیفیت و اهمیت هزینه، ترجیح دادن به جنس کره‌ای را در نظر بگیرید. این تابلوها به شکل‌های مکعبی، ریلی، سپری و با اسکلت فلزی در بازار موجود می‌باشند و از پوشش فلکس ساخته می‌شوند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تاریخچه تابلو فلکسی

فلکسی بدون نور

 

تاریخچه تابلو فلکسی به دهه 1370 برمی‌گردد. در آن دوران، این نوع تابلو به دلیل مزیت نورپردازی خود، جایگاه ویژه‌ای در بازار تابلوسازی پیدا کرد. طرح‌های تابلو فلکس با استفاده از استیکر یا برچسب و با استفاده از رنگ‌های متنوع بر روی متریال فلکسی ایجاد می‌شدند. کار با استیکر و طراحی تابلوهای فلکسی و همچنین اجرای نمادها و لوگوها به صورت دستی و کاری زمان‌بر بود. با ظهور پرینترهای فلکس، استفاده از استیکر به تدریج کاهش یافت.

تفاوت بنر و فلکس در چیست؟

یکی از تفاوت‌های اساسی بین بنر و فلکسی نورپردازی، نیاز به نور است. اگر نیازی به نور خاصی در تابلو تبلیغاتی خود ندارید، می‌توانید از بنر استفاده کرده و سپس با استفاده از پرژکتور نور مناسب را برای آن ایجاد کنید. اما اگر نور برای شما اهمیت دارد، بهتر است از فلکسی نورپردازی استفاده نمایید که امکان نورپردازی مستقیم دارد.

یک تفاوت دیگر میان بنر و فلکسی کیفیت چاپ آن‌ها است. فلکسی به دلیل مقاومت بیشتر نسبت به بنر، می‌تواند به مدت طولانی‌تری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی چاپی مورد استفاده قرار بگیرد. در عوض، بنر به عنوان یک گزینه کیفیتی برای تبلیغات کوتاه‌مدت و موثر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از تابلو فلکسی

یکی از ویژگی‌های بارز تابلوهای فلکسی، مقاومت و استحکام بالای آن‌ها است. فلکسی که در تابلوهای فلکسی به کار می‌رود، از نوع با کیفیت و مرغوبی است که توسط تابلوسازان معتبر استفاده می‌شود.

این ویژگی باعث می‌شود که تابلوهای فلکسی در مقابل عوامل مختلفی مانند نور و گرمای خورشید، شرایط آب و هوایی نامناسب، باران شدید، رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاومت داشته باشند و به راحتی در انواع مکان‌های داخلی و خارجی مثل سر درب مغازه‌ها و بلوارها قابل نصب باشند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تابلو فلکسی بدون نور

فلکسی بدون نور

 

همانطور که می‌دانید، نورپردازی تابلوها ویژگی مهمی است که باعث افزایش محبوبیت آن‌ها، به ویژه در شب، می‌شود. در این زمینه، افرادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند از تابلوهای فلکسی بدون نور استفاده کنند. این تابلوها به‌طور اساسی برای مکان‌های خاصی مانند ادارات که در شب تعطیل هستند، استفاده می‌شوند.

اگر قرار است تابلو فلکسی با نورپردازی ساخته شود، می‌توان از پروژکتور یا مهتابی برای این منظور استفاده کرد. در غیر این صورت، تابلو را می‌توان بدون نور یا به‌صورت تک‌فریم نصب کرد. چنین تابلویی هیچ گونه نوری برای روشنایی نخواهد داشت و تنها با استفاده از منابع نور اطراف می‌تواند کمی روشنایی داشته باشد.

اگر قصد دارید هزینه‌ی بالایی برای ساخت تابلو را پرداخت نکنید، سفارش تابلو فلکسی بدون نور می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این تابلوها اگرچه فاقد نورپردازی هستند، اما به‌دلیل وجود متریال فلکسی در رنگ‌های مختلف، باز هم می‌توانند زیبایی داشته باشند.

قیمت تابلو فلکسی بدون نور

 

فلکسی بدون نور

 

تابلوهای فلکسی، علیرغم قیمت پایینی که دارند، در مقایسه با تابلوهای دیگر نظیر تابلوهای ال ای دی، عمر طولانی‌تری دارند. به همین دلیل، در میان مشتریان و تابلوسازان به عنوان تابلوهای وفادار و با دوام شناخته می‌شوند.

تنها موردی که موجب افزایش قیمت تابلوهای فلکسی می‌شود، اضافه کردن نورپردازی به آنهاست که با استفاده از منابع نوری مانند نور مهتابی یا تکنولوژی اس ام دی (SMD) انجام می‌شود. اگرچه جذابیت و زیبایی تابلوهای فلکسی با افزودن نورپردازی بیشتر می‌شود، اما این مسئله منجر به افزایش قیمت تابلو می‌شود.

سفارش تابلو فلکسی بدون نور

اگر به دنبال ساخت یک تابلو فلکسی بدون نور برای کسب و کار خود نیاز دارید، بهتر است قبل از سفارش، با تیم مشاوران تابلوسازی پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌برید. تیم مشاوران تابلو پارسیان پس از گوش دادن به نیازها و توضیحات شما، بهترین گزینه‌ها را برای تابلوی مورد نظرتان ارائه خواهند داد. ما در طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی دارای بیش از ۱۰ سال تجربه هستیم و آماده‌ایم تا پروژه‌های تابلوسازی شما را با بهترین قیمت و با استفاده از بهترین مواد انجام دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درخصوص تابلو فلکسی بدون نور خود، با تیم مشاورین تابلو پارسیان تماس بگیرید.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

نمونه کار تابلو فلکسی بدون نور

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون