سفارش تابلو طلا فروشی + نمونه کار و لیست قیمت

تابلو طلا فروشی

همانطور که در محیط کسب و کار طلا و جواهر مشاهده می کنیم، معمولا تمامی فروشگاه ها و جواهر فروشی ها در فاصله بسیار نزدیکی از یکدیگر قرار دارند، بنابراین برای زیباتر شدن و جذب مشتریان بیشتر باید به زیبایی و ظرافت توجه بیشتری داشت.

زیرا اکثریت خریداران جواهرفروشی را خانم ها تشکیل می دهند و خانم ها از کیفیت و زیبایی آگاهی دارند و به زیبایی و مدرن بودن مکانی که  قصد خرید دارند چیزی بخرند اهمیت زیادی می دهند. از آنجایی که جواهرفروشی مکانی جذاب است، برای سفارش تابلو طلا فروشی باید از بین انواع آن نوعی را انتخاب کنید که درخشندگی جذاب و بی نظیری داشته باشد تا بتواند نظر همه رهگذران را به خود جلب کند. بنابراین در ادامه این مطلب با تابلو سازی پارسیان  همراه باشید تا شما را با انواع تابلو طلا فروشی و اهمیت استفاده از تابلو برای کسب و کار شما را توضیح دهیم.

تابلو چلنیوم فروشگاه طلا فروشی

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین تابلوهای طلافروشی مدل چلنیوم است. دلیل این محبوبیت زیبایی و درخشندگی بی نظیر این تابلو ها است. مانند طلا ظاهری براق و درخشنده دارد که می ‌تواند چشم هر رهگذری را از دور به خود جلب کند و او را به سمت کسب و کار شما سوق دهد. از محبوب ترین مدل های تابلو طلافروش می توان به تابلو چلنیوم الماسی و ستاره ای اشاره کرد.

 

تابلو طلا فروشی

تابلو کامپوزیت طلا فروشی

اگر در زیرسازی تابلو کامپوزیت جواهر فروشی به جای استفاده از ورق های پی وی سی از تخته ‌های کامپوزیت استفاده شود به آن تابلو کامپوزیت می گویند. معمولا صاحبان مشاغلی که از تابلو کامپوزیت به عنوان تابلو تبلیغاتی درب برای زیباسازی فضا و دکوراسیون بیرونی کسب و کار استفاده می کنند از نمای کامپوزیت نیز استفاده می کنند تا تابلو و نما با هم هماهنگ شوند و زیبایی محل کسب و کار آن ها افزایش یابد.

تابلو طلا فروشی مدل نئون

تابلوهای نئون جواهر فروشی نیز به دو صورت استفاده می شوند: تابلوهای نئون پلاستیکی و تابلوهای نئون شیشه ای. با توجه به اینکه حروف برآمده پلاستیکی به صورت شفاف و یکنواخت نور ساطع می کنند، طبق سلیقه صاحبان مشاغل، تابلوهای نئون پلاستیکی نیز در محوطه جواهرفروشی ‌ها طرفداران زیادی دارد. از تابلوهای نئون شیشه ای می توان به عنوان تابلوی درب طلا فروشی نیز استفاده کرد.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

تابلو طلا فروشی مدل پولکی

مناسب ترین گزینه برای سفارش تابلو طلا فروشی مدل پولکی این تابلو ها است. زیرا در ساخت این تابلو به جای پنل های pvc به عنوان پایه تابلو، از قطعات پولکی استفاده شده است که نوعی پلاستیک نرم با پولک های متنوع پر زرق و برق  در اندازه های مختلف است که ظاهری دو چندان زیبا به این تابلوها می بخشد.

البته از قطعات پولکی می توان به عنوان پایه تمامی حروف برجسته استفاده کرد و اگر از حروف برجسته چلنیوم در ساخت تابلو استفاده کنید زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای را برای تابلو طلا فروشی خود ایجاد کرده اید. این مدل تابلوها با رقص پولکی و ظاهر درخشان خود می تواند به راحتی توجه هر مخاطبی را به خود جلب کنند.

 

اهمیت سفارش تابلو طلا روشی در کسب و کار

خرید و سفارش تابلو طلا فروشی برای ایجاد حس رقابت پذیری و رشد اقتصادی بسیار مهم است. تابلوها دارای استانداردها و ویژگی های خاصی هستند که در صورت رعایت این استانداردها تاثیر مثبتی بر کیفیت نهایی تبلیغات شما خواهد داشت. تابلو ها در کسب و کار طلا فروشی بسیار حائز اهمیت هستند و تاثیر مثبتی بر روی فروش و سود آوری شما خواهند داشت. در ادامه به برخی از اهمیت های سفارش تابلو طلا فروشی اشاره خواهیم کرد.

 

 

  • بیشتر دیده شدن کسب و کار شما

 

در حال حاضر در حوزه کسب و کار، تمامی طلا فروشی ها یا شرکت های کوچک و بزرگ باید شناخته شوند و برای تبلیغ حرفه و کار خود باید تابلوی مناسبی را در مقابل کسب و کار خود قرار دهند و خدماتی را که می توانند ارائه دهند تبلیغ کنند.

  • حس رقابت

 

اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند، باید آن را برای جذب مخاطب آماده کنید، بنابراین اولین قدم سفارش تابلو طلا فروشی و نصب آن است که جلوه خاصی دارد. از آنجایی که اکثر طلا فروشی ها،  محصول یکسانی دارند، با هم رقابت می کنند. بنابراین تابلویی که سفارش می دهید باید شما را از رقبا متمایز کند. شاید هزینه های شما کمی افزایش پیدا کند، اما ارزش این را دارد که یک تابلوی خوب و باکیفیت در بالای محل کارتان نصب کنید و مخاطب را عاشق کارتان کنید و در بین همه همکارانتان موفق ترین باشید.

سفارش تابلو طلا فروشی

  • تبلیغات مداوم

 

استفاده از یک تابلو مناسب و جذاب می تواند شما را در جذب مشتری کمک زیادی کند. یک تابلو خوب می تواند کسب و کار یا محصول شما را در 24 ساعت شبانه روز تبلیغ کند و کسب و کار شما را در ذهن مردم نگه دارد.

 

  • داشتن یک ظاهر شیک و جذاب

 

برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب کنید و تبلیغات هم داشته باشید برای جذب مشتری، هم محیط داخلی و هم محیط بیرونی کسب و کار باید جذاب و خاص باشد. بسیاری از خانم ها قبل از اینکه وارد مغازه طلا فروشی شما شوند به تابلو فروشگاه شما دقت می کنند. اگر تابلو فانتزی و مدرن باشد، مخاطب ترغیب بیشتری به خرید از آن مکان می شود. بنابراین سعی کنید دکوراسیون داخلی و خارجی خود را به نحو احسن زیبا کنید تا بازدهی کار خود را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهید.

برای سفارش تابلو طلا فروشی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب کافی است که به وب سایت تابلو سازی پارسیان مراجعه کنید و با شماره تماس های موجود در این سایت تماس گرفته و با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا شما را برای خرید یک تابلو مناسب برای طلافروشی راهنمایی کنند.

  • داشتن کیفیت و قیمت مناسب

 

در ابتدای هر کاری به دلیل نوآوری، محبوبیت کمتر و توسعه کمتر، بهتر است برای رونق کسب و کار خود علاوه بر زیبایی، از یک تابلو باکیفیت و قیمت مناسب نیز استفاده کنید. در نتیجه سفارش تابلو طلا فروشی مدرن و شیک می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

 

قبل از سفارش تابلو طلا فروشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

همانطور که قبلا برای شما عزیزات توضیح داده ایم طراحی تابلو تبلیغاتی و قرارگیری آن در ورودی فروشگاه بسیار حائز اهمیت است تاثیر آن در جلب توجه مشتریان ثابت شده است. اگر قصد سفارش تابلو طلا فروشی را دارید باید به نکات زیر حتما توجه کنید.

 

  • ابعاد تابلو طلا فروشی

 

باید به ابعاد مورد نیاز برای نصب بیلبورد توجه کنید. اگر فروشگاه شما کوچک است، نصب تابلوی بزرگ جذاب خواهد بود و تابلوی فروشگاه شما بیشتر نمایان می شود، با این حال، تابلوهای کوچکتر اگر به خوبی طراحی شوند می توانند توجه را به خود جلب کنند. پس ابتدا به کسب و کار خود نگاه کنید و مناسب ترین اندازه و ابعاد را برای سفارش تابلو طلا فروشی خود در نظر بگیرید.

  • طراحی ساده

 

تابلوهای ساده معمولا در طراحی تابلو ترجیح داده می شوند و شلوغی تابلوها برای مشتری سردرگمی ایجاد می کند. طرحی ساده، شیک و پرطرفدار را انتخاب کنید و به رنگ بندی و مکان فروشگاه در داخل فروشگاه نسبت به رنگ تابلو دقت کنید.

تابلو طلا فروشی

  • مشخص شدن نوع فعالیت شما در تابلو

 

هنگام سفارش تابلو طلا فروشی باید به نکته ای که توجه کنید نوع فعالیت شما است. هر کسب و کاری نیاز به یک طراحی خاص و مخصوص با آن تجارت را روی تابلو تبلیغاتی خواهد داشت. به عنوان مثال تابلوی نصب شده برای رستوران را نمی توان روی درب یک سوپرمارکت کوچک نصب کرد.

  • نورپردازی مناسب

 

نورپردازی بهترین انتخاب برای ظاهر تابلو طلا فروشی شما است. نورپردازی برای تابلوهای حروف برجسته انجام می شود و برای این کار از لامپ های LED یا لامپ های SMD  استفاده می ‌شود.

 

  • استفاده از لوگو

 

اگر مغازه طلا فروشی شما دارای لوگو است توصیه می شود روی تابلو تبلیغاتی خود موقع سفارش تابلو طلا فروشی از لوگوی کسب و کارتان استفاده کنید. مشتریان حافظه بصری قوی دارند و اضافه کردن لوگو نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه یک برند ایجاد می کند و مشتریانی که لوگوی شما را می بینند به سراغ شما خواهند آمد.

 

جمع بندی

اگر شما یک طلا فروشی دارید، سفارش تابلو تبلیغاتی برای مغازه‌ی خود می‌تواند مفید باشد. با تابلوی مناسب می‌توانید نام و برند خود را در دید مشتریان قرار دهید و برایشان جذابیتی ایجاد کنید. تابلو سازی پارسیان با تجربه و دارای تیمی متخصص، بهترین طراحی‌ها را برای شما ارائه می‌دهد و تابلویی با کیفیت و جذاب برای شما ساخته می‌کند. با استفاده از تابلوی تبلیغاتی پارسیان، می‌توانید برند خود را بیشتر معرفی کرده و به مشتریان جدید جذب شوید. برای سفارش تابلو تبلیغاتی با تابلو سازی پارسیان تماس بگیرید و به مشتریان خود نشان دهید که شما یک برند معتبر و قابل اعتماد هستید.

برای سفارش تابلو طلا فروشی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان تابلو پارسیان تماس بگیرید .

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت