سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر + نمونه کار و لیست قیمت

امروزه با توجه به افزایش روزافزون رقبا در تمامی مشاغل، صاحبان کسب و کار مجبورند برای ارائه برند خود به مشتریان به ترفندهای تبلیغاتی متوسل شوند و هر محصول یا خدماتی که نام آن برای عموم مردم شناخته شده باشد به معنای هزینه های تبلیغاتی بالاتر است. تابلوسازی یکی از متداول ترین روش های تبلیغاتی است و امروزه وقتی در خیابان ها قدم می زنید، انواع تابلوهای فروشگاه را می بینید. در این مطلب از تابلو پارسیان قصد داریم نحوه سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر ،انواع آن و اینکه تابلو فروشگاه کامپیوتر چه تاثیری بر سودآوری و میزان فروش در کسب و کار شما دارد صحبت کنیم.

تابلو فروشگاه کامپیوتر

انواع تابلو خدمات کامپیوتری

  • تابلو فروشگاه کامپیوتر مدل چلنیوم

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تابلوهای فروشگاه کامپیوتر، چلنیوم است. چلنیوم نوعی آلومینیوم است. انعطاف پذیری منحصر به فرد آن یکی از مهمترین ویژگی ها هنگام ایجاد حروف برجسته است. اما نکته مهمی که در این مورد باید به آن اشاره کرد، استفاده از تابلو چلنیوم به عنوان تابلو فروشگاه کامپیوتر است. پنل چلنیوم از نظر کسب و کار و درآمد و همچنین هویت یک فروشگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد که به دلیل تنوع روش های ایده پردازی تابلو چلنیوم امکان پذیر است.

  • تابلو خدمات کامپیوتری مدل چوبی

معمولا برای ساخت پس زمینه بنرهای تبلیغاتی از مواد کامپوزیت استفاده می شود. اما انواع تابلوهایی که وارد بازار شده اند تابلو های ساخته شده از انواع چوب مانند چوب ترمود، چوب الوار و … هستند که در نوع خود زیبایی منحصر به فردی دارند. به این تابلو ها تابلو ترموود می گویند . نکته مهم این است که جالب است بدانید که از چوب تنها برای ساخت رویه تابلو استفاده نمی شود، بلکه چوب برای ساخت حروف برجسته و ایجاد تابلوی مغازه چوبی مناسب‌تر است  که به عنوان تابلو فروشگاه کامپیوتر مدرن شناخته می ‌شود. علاوه بر این از دیگر مدل های تابلو مغازه که می توان به صورت ترکیبی با چوب ساخت می توان به تابلوهای مدل کامپوزیتی، تابلوهای فلکسی، تابلوهای استیل و … اشاره کرد.

  • تابلو فروشگاه کامپیوتر مدل کامپوزیت

کامپوزیت به صفحات ساخته شده از پلی اتیلن و آلومینیوم اطلاق می شود که رنگ و برند آنها متفاوت است و مراحل تولید آن قرار دادن پلی اتیلن بین دو صفحه آلومینیومی و جهت مقاومت است. برای آلومینیوم از موادی مانند چسب عایق، رنگ و نایلون استفاده می شود.  در مورد استفاده از موادو کاربرد کامپوزیت باید گفت که این ماده در بسیاری از زمینه ها مانند صنعت خودروسازی، ساخت و ساز، تابلوسازی و … کاربرد دارد. استفاده از آن در تابلوسازی معمولاً به عنوان زیرسازی برای حروف برجسته است که در نهایت به عنوان تابلو کامپوزیت شناخته می شود.

تابلو خدمات کامپیوتری

  • تابلو فروشگاهی کامپیوتر مدل استیل

یکی از مهمترین کاربردهای فولاد که امروزه در سطح شهر و درب مغازه ها به چشم می خورد، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولاً به صورت حروف استیل برجسته ساخته می شوند و به عنوان تابلو فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های برجسته فلزی را می توان در انواع مختلفی تولید کرد که تفاوت رنگ در آنها نسبت به سبک و جنس فلز از مزیت های این نوع حروف برجسته است. با وجود گذشت بیش از 50 سال از ورود تابلو استیل به حرفه تابلوسازی همچنان یکی از پرفروش ترین تابلوهای این حرفه است.

اهمیت استفاده و سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر برای کسب و کار

  • افزایش سودآوری

یکی از دلایل اهمیت سفارش تابلو فروشگاه کامپیوترافزایش فروش و سودآوری است. همانطور که گفتیم قرار دادن تابلوی منحصربفرد در جلوی فروشگاه کامپیوتر باعث جلب اعتماد مشتریان بیشتر می شود و می تواند مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه کامپیوتر شما جذب کند.

  • نصب تابلو به عنوان تبلیغات مداوم

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تبلیغات برای توسعه هر کسب و کاری مهم است. اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند، باید تبلیغات هدفمند را با برنامه در نظر بگیرید. نصب و سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر که بتواند به طور موثر کسب و کار شما را نشان دهد می تواند یک تبلیغ مداوم و 24 ساعته باشد.

  • رقابت با هم صنفان خود

اهمیت تابلوهای داخل فروشگاه در جذب مشتری و جنبه رقابتی نصب تابلوی جذاب را نمی توان نادیده گرفت. اگر از تابلویی استفاده می کنید که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود متمایز باشد، می توانید یک قدم جلوتر از رقیب های خود باشید. مشخص است که اکثر مشتریان ترجیح می دهند از فروشگاهی با تابلوی جذاب خرید کنند تا از فروشگاهی که در این زمینه خلاقیت نداشته است.

  • شناخته شدن برند تجاری شما

اهمیت و سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر در برندسازی بیش از هر زمان دیگری نقش مهمی داشته است. تابلوی مغازه را می توان دومین کارت ویزیت شما نامید. اگر تابلوی خوب و مناسبی را انتخاب کنید، می توانید کیفیت برند و خدمات خود را به خوبی نشان دهید. اگر تابلو فروشگاهی کامپیوتری شما دارای ظاهری جذاب و شیک باشد امکان جلب اعتماد مشتریان را بسیار افزایش می ‌دهد.

  • پبدا کردن راحت آدرس فروشگاه شما

البته اگر مشتریان نتوانند به راحتی فروشگاه شما را پیدا کنند، نمی توانید بفروشید و سود خوبی کسب کنید. علاوه بر این، مشتریان قبلی که از فروشگاه شما بازدید کرده‌اند، مطمئناً می‌خواهند دفعه بعد به راحتی آن را پیدا کنند و گیج نشوند. بنابراین شما نیاز به سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر جذاب  برای نشان دادن آدرس خود به مشتریان دارید. بدون تابلوهای فروشگاهی، یافتن فروشگاه های مختلف واقعا دشوار و زمان بر خواهد بود.

تابلو فروشگاه کامپیوتر

در هنگام انتخاب و سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • از نمادهایی که با کسب و کار شما ارتباط دارند استفاده کنید

استفاده از نمادهای مرتبط با کسب و کار شما یکی از مهمترین اصول برای سفارش تابلو فروشگاه کامپیوتر است. از آنجایی که مخاطب تنها با دیدن نام فروشگاه می تواند نوع فعالیت شما را شناسایی کند، باید از نمادهای مرتبط روی تابلو نیز استفاده کنید تا مشتری در یک نگاه بتواند کسب و کار شما را تشخیص دهد.

  • ابعاد بزرگ تابلو فروشگاهی

یکی از ویژگی های تابلوهای فروشگاهی بزرگ بودن آنها است. اما توجه داشته باشید که نسبت آن با مساحت فروشگاه تداعی داشته باشد. اگر از یک تابلوی بزرگ در جلوی فروشگاه استفاده کنید، باعث می شود مشتریان واضح تر ببینند. با دیدن تابلو بزرگ از دور، مشتریان شما را سریعتر پیدا می کنند. همچنین اگر مردم قصد خرید یا بازدید از فروشگاه  کامپیوترشما را نداشته باشند، با دیدن تابلوی تبلیغاتی فروشگاه کنجکاوی آن ها برانگیخته می شود.

  • استفاده از ترکیب رنگ های مناسب و طراحی ساده تابلو

رنگ در زمینه تابلوهای تبلیغاتی و مغازه ها جایگاه ارزشمندی دارد. زیرا تاثیر مستقیمی بر ذهنیت مخاطب خواهد داشت. برخی از اشتباهات تابلوسازان یا مشتریان در هنگام تولید یا انتخاب تابلوهای فروشگاهی استفاده از تصاویر و نمادهای نامناسب و نامرتبط است. یکی از پیامدهای نامطلوب استفاده از تصاویر متعدد و نامرتبط این است که ذهن بیننده درگیر تصاویر می شود و پیام اصلی تابلو  به مخاطب داده نمی شود. ک اصل مهم در تبلیغات وجود دارد و آن تاکید بر سادگی است.

  • نصب تابلو فروشگاه کامپیوتر در محل مناسب

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی تابلو فروشگاه، انتخاب مکان مناسب برای نگهداری آن است. یکی از بهترین موقعیت ها برای نصب تابلوفروشگاهی کامپیوتر قرار دادن آن بر سر در فروشگاه است. در صورت نصب تابلو در مکان دیگر باعث گیج شدن مخاطب خواهید شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت