لایت باکس لبه پلاستیکی

لایت باکس لبه پلاستیکی در صنعت تابلوسازی کاربرد گسترده‌ای دارد. امروزه با پیشرفت فناوری‌های مختلف، تبلیغات حال و هوا جدیدی گرفته است و از شکل سنتی‌اش خارج شده است. تابلوهای لایت باکس، جعبه‌های نورانی هستند که از جنس پلاستیک، آلومینیوم یا چوب ساخته می‌شوند و عکس یا تصویر مورد نظر را درون آنها قرار می‌دهند. نورپردازی این تصویر از پشت تابلو انجام می‌شود. تابلو های لایت باکس انواع مختلفی از جمله لایت باکس لبه پلاستیکی دارند که برای تبلیغات کسب و کار شما بسیار مناسب هستند .

تغییر تصویر در داخل تابلو را می‌توان به راحتی و با کمترین هزینه انجام داد و بارها و بارها از لایت باکس با تصاویر مختلف استفاده کرد. با طراحی تصاویر جذاب و استفاده از نورپردازی حرفه‌ای، می‌توان تابلوهای لایت باکس زیبا و جذابی ایجاد کرد.

لایت باکس لبه پلاستیکی

کاربرد لایت باکس

لایت باکس معمولاً در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. این تابلو بر پایه نورپردازی طراحی و ساخته می‌شود و در مکان‌هایی استفاده می‌شود که بخواهد به خوبی جلوه کند. ممکن است در مکان‌هایی که زیر نور آفتاب قرار دارد، جلوه کمتری داشته باشد. اما در فضاهای باز و مکان‌هایی که شرایط مناسبی دارند، نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

از جمله مکان‌هایی که لایت باکس به وفور مشاهده می‌شود، می‌توان به فروشگاه‌های مختلف مانند بازار موبایل و لوازم دیجیتال، سالن‌های سینما، ایستگاه‌های مترو، غرفه‌های نمایشگاه‌ها و دیگر مکان‌هایی که به صورت دوره‌ای تصویر داخل لایت باکس را تعویض می‌کنند، اشاره کرد.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

مزایا و ویژگی های  تابلو لایت باکس

 

لایت باکس لبه پلاستیکی

 

استفاده از انواع لایت باکس در صنعت تبلیغات دارای مزایای زیر است:

1. استفاده از LED های کم مصرف: لایت باکس‌ها ساخته شده با LED های کم مصرف به جای لامپ‌های فلورسنت یا نئون، سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و دوام بالای این تابلوها شده است.

2. مصرف برق پایین: مصرف برق لایت باکس‌ها بسیار کمتر از دیگر تابلوهای تبلیغاتی است و امکان استفاده شبانه‌روزی از آن‌ها وجود دارد.

3. قابل سفارش در ابعاد سفارشی: می‌توانید لایت باکس را با ابعاد دلخواه و مناسب فضای مورد نظر سفارش دهید.

4. چاپ باکیفیت: امکان چاپ بک لایت با کیفیت بسیار بالا روی متریال‌های مختلف با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال مدرن وجود دارد.

5. تعویض چاپ آسان: اکثر لایت باکس‌ها امکان تعویض تصاویر تبلیغاتی به‌صورت ساده و آسان را فراهم می‌کنند.

6. ضخامت و وزن کم: لایت باکس‌ها دارای وزن کم و ضخامت حداقلی هستند، که امکان نصب آن‌ها به‌صورت دیواری، آویز از سقف و یا ایستاده را فراهم می‌کند.

7. نور یکنواخت: چاپ طرح بر روی بک لایت سبب پخش نور یکنواخت و انعکاس زیبایی خواهد شد.

8. دوام و کیفیت بالا: لایت باکس‌ها دارای دوام بالا و کیفیت تصویر عالی هستند.

9. نصب آسان و مقرون به‌صرفه: نصب و راه‌اندازی لایت باکس‌ها بسیار آسان است و هزینه نگهداری آن نزدیک به صفر است.

10. تنوع در مدل: این تابلوها در انواع مدل‌ها و اشکال مختلف قابل دسترسی هستند.

با توجه به مزایای فوق، استفاده از لایت باکس‌ها در تبلیغات به عنوان یک گزینه موثر و متنوع مطرح می‌شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

قیمت تابلو لایت باکس لبه پلاستیکی

 

لایت باکس لبه پلاستیکی

 

هزینه لایت باکس بسته به نوع، ابعاد، و سفارشی بودن آن متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت و هزینه‌های مرتبط با انواع لایت باکس، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مشاوران و کارشناسان مجموعه عرفان، مشاوره مرتبط با تجارت شما را ارائه می‌دهند و به شما در انتخاب بهترین گزینه برای کسب و کارتان کمک می‌کنند.

سفارش تابلو لایت باکس لبه پلاستیکی

تابلو لایت باکس

 

مجموعه تابلو سازی پارسیان با سابقه‌ای چندین ساله در زمینه چاپ و تبلیغات، تولید، و طراحی انواع لایت باکس، از آخرین ابزار و تجهیزات مدرن و از متریال‌های درجه یک و با کیفیت استفاده می‌کند.

 تیم متخصص و با تجربه این مجموعه با همه تلاششان سعی دارند تا خدمات با کیفیت و محصولات برتر را به ارمغان بیاورند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی، کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون