سفارش تابلو کارواش + نمونه کار و لیست قیمت

تبلیغات محیطی و جلب توجه عابرینی که از مقابل کارواش شما عبور می کنند، از اولین قدم ها برای جذب مشتریان محلی محسوب می شود و وجود تابلو بر سر درب کارواش شما باعث می شود که در میان مردم شناخته شوید و افزایش تعداد مشتریان را در پی دارد. بنابراین سفارش تابلو برای هر کارواشی ضروری به نظر می رسد و اگر شما هم قصد دارید برای کارواش خود تابلو سفارش دهید اما نمی دانید چگونه و چه مدل تابلویی را انتخاب کنید، در این صفحه همراه ما باشید.

تابلو کارواش

تابلو کارواش از نظر کاربری شامل دو نوع سر درب و تابلو تبلیغاتی می باشد و از نظر نوع و جنس نیز در مدل های فلکسی، چلنیوم، نئون، الیت باکس، کامپوزیت، حروف برجسته، پلاستیک و … قابل تهیه است.

تابلو کارواش

تابلو چلنیوم

اگر به زیباسازی محل کارواش خود اهمیت می دهید و به دنبال یک مدل تابلو مدرن و به روز هستید، تابلو چلنیوم را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل تابلو از تابلوهای جذاب و پر طرفداری است که به شیوه های مختلفی قابل اجرا می باشد از جمله :

  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم ساده
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم پانچی
  • تابلو چلنیوم رینگی
  • تابلو چلنیوم تلفیقی

تابلو کارواش

تابلو فلکسی

برای کارواش هایی که می خواهند با هزینه مناسب تر یک تابلو داشته باشند و به زیباسازی ظاهر کارواش اهمیت چندانی نمی دهند، تابلو فلکسی ساده گزینه مناسبی است. این مدل تابلو نیز سفارش زیادی دارد زیرا اجرای آن سریع است و با قیمت ارزان تری قابل تهیه می باشد.

تابلو استیل

از فلز در صنعت تابلو سازی استفاده زیادی می شود مثل تابلو فلزی آهنی، تابلو فلزی استیل، تابلو فلزی برنجی، تابلو فلزی مسی و تابلو فلزی برنزی که در میان آنها تابلو استیل سفارشات بیشتری دارد.

استیل دارای رنگ ثابت می باشد و با گذشت زمان دچار کدری یا تغییر رنگ نمی شود همچنین در رنگ های متعددی تولید می شود مثل رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی. این مدل تابلو در دو طرح ساده و خش دار قابل سفارش است و به دلیل مقاوم بودن در برابر شرایط محیطی همچون بارندگی و تابش آفتاب، می تواند انتخابی مناسب برای نصب در محیط های بیرونی باشد.

تابلو وکیوم

وکیوم حروفی است که با کمک حرارت و در قالب از پیش ساخته شده پرس می شود و شکل قالب به خود می گیرد. شما می توانید برای سفارش تابلو وکیوم مناسب مغازه شستشوی اتومبیل ، طرح های فانتزی و سه بعدی را توسط وکیوم کردن حروف و اشکال اجرا کنید.

نمونه کار تابلو کارواش

تابلو کامپوزیت

کامپوزیت ورقی سبک و چهار لایه است که در ساخت تابلو های تبلیغاتی نیز از آن استفاده می شود. تابلو کامپیوزیت تابلویی است که زیرساز ورق کامپوزیت دارد و روی آن انواع حروف برجسته قابل اجراست.

تابلو ال ای دی

یکی دیگر از مدل های تابلو قابل سفارش برای کارواش، تابلو ال ای دی است. این مدل تابلو توسط کارواش ها زیاد سفارش داده می شود و می تواند هم در سر درب مغازه شستشوی اتومبیل و هم برای تبلیغات کارواش در مسافتی دورتر نصب شود. شما به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان می توانید این تابلو را سفارش دهید.

تابلو سر در مغازه شستشوی اتومبیل

تابلو لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی هم انتخابی خوبی برای سفارش تابلو برای مغازه شماست و شکل متفاوتی از یک تابلو تبلیغاتی را به نمایش می گذارد. در این مدل تابلو به جای لامپ های اس ام دی از لامپ های 12 یا 24 ولتی استفاده می شود و می توان هر یک از حروف برجسته را با یک رنگ خاص اجرا کرد.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس برای کارواش های بزرگ انتخاب مناسبی است و می تواند بر سر درب کارواش نصب شود. اگر کارواش شما بزرگ است و شامل بخش های زیادی می باشد، می توانید در هر بخش تابلو لایت باکس نصب کنید و بخش ها را از هم تفکیک کنید. این مدل تابلو می تواند به شکل آویز یا ایستاده اجرا شود.

تابلو یونولیتی

تابلو یونولیتی نیز به دلیل قابلیت رنگ آمیزی، مناسب برای نصب در کارواش اما برای بخش های داخلی است زیرا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مثل بارندگی ندارد. این تابلو با استفاده از فوم سفید ساخته می شود.

تابلو پولکی

تابلو پولکی یک مدل تابلو مدرن و جذاب تبلیغاتی است. این مدل تابلو از نظر زیبایی، جلب توجه کننده است و در کارواش های تمام اتومات بیشتر دیده می شود. پولکی ها در شکل های مختلف مثل دایره، لوزی و یا مربع بر روی تابلو سوار می شوند و در جای خود می لغزند به همین خاطر جلوه بسیار زیبا و خیره کننده ای را برای تابلوی تبلیغاتی ایجاد می کنند.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

ضرورت سفارش تابلو کارواش

شاید بپرسید سفارش تابلو تبلیغاتی برای کارواش چه ضرورتی دارد و چه مزایایی دارد که در این بخش به سوال شما جواب می دهیم :

  • راحتی در پیدا کردن آدرس

اولین مزیت نصب تابلو برای کارواش، راحتی در پیدا کردن آدرس شماست. مشتریانی که یکبار به کارواش شما آمده اند می خواهند برای مراجعات بعدی در پیدا کردن آدرس مشکلی نداشته باشند لذا نصب تابلو کارواش و نوشتن آدرس بر روی آن می تواند این مشکل را بر طرف کند.

  • جنبه رقابتی تابلو مغازه

تابلو می تواند شما را در رقابت با هم رده های خود دارای مزیت کند. خودتان به عنوان مشتری دو کارواش، مغازه ای را انتخاب می کنید که تابلو شیک و جذایی دارد یا مغازه ای که بدون تابلو است؟ به احتمال زیاد کارواشی که تابلو دارد را انتخاب خواهید کرد.

  • برندسازی

تابلو برای کارواش می تواند در برندسازی نیز نقش داشته باشد و کیفیت برند و تجربه شما را در این حوزه نشان دهد.

  • تبلیغ

تبلیغ با تابلو بهترین و مقرون به صرفه ترین روش است زیرا هر 24 ساعت 7 روز هفته برند و نام تجاری شما را به مشتریان نشان می دهد.

مراحل ساخت تابلو کارواش

پس از اینکه تابلو مدنظر خود را انتخاب کردید و سفارش دادید، مراحل ساخت تابلو شما آغاز می شود. اولین مرحله ساخت تابلو مغازه شستشوی اتومبیل ، طراحی است. در این مرحله جنس تابلو تعیین می شود و سپس با برش متریال ها و آماده سازی طرح، ساخت تابلو آغاز می شود.

سپس حروف تابلو مونتاژ شده و نصب می شوند و در پایان اگر درخواست نورپردازی برای تابلو خود داشته باشید، لامپ های نورپردازی که می توانند ال ای دی یا اس ام دی باشند، نصب می شوند.

سفارش تابلو تبلیغاتی کارواش

نکات مهم برای سفارش تابلو کارواش

  • برای سفارش تابلو کارواش خود از فونت های ساده و خوانا استفاده کنید.
  • بهتر است برای سفارش تابلو بیشتر هزینه کنید تا متریال های اصلی و با کیفیت در ساخت تابلو استفاده شوند. بدیهی است که تابلو ساخته شده از مواد با کیفیت، دوام و ماندگاری بیشتری دارد.
  • پیشنهاد می شود قبل از سفارش تابلو تبلیغاتی برای کارواش خود، از مجموعه ای که می خواهید سفارش دهید، مشاوره دریافت کنید
  • متنی که برای تابلو انتخاب می کنید بسیار مهم است. در متن تابلو باید آدرس کارواش، شماره های تماس، نام صاحب مغازه و دیگر مواردی که مشتری باید از آنها اطلاع داشته باشد، ذکر شوند.
  • اگر لوگو برای کارواش خود دارید، بهتر است آن را بر روی تابلو نیز درج کنید.
  • در سفارش تابلو  رنگ آن نیز اهمیت زیادی دارد و رنگ های روشن به دلیل آنکه جلب توجه بیشتری می کنند، انتخاب بهتری هستند.
  • برای سفارش تابلو باید ابعاد را در نظر بگیرید و نسبت به محلی که قرار است تابلو نصب شود، ابعاد را تعیین کنید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش تابلو کارواش

تابلو سازی پارسیان با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت تابلو های تبلیغاتی، برای ساخت تابلو کارواش شما، در خدمتتان است. شما می توانید از طریق وبسایت به نشانی tabloparsian.com نمونه کارها را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل به ثبت سفارش، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود، تابلو استیل، تابلو لبه سوئدی، تابلو لاس و گاسی، تابلو فریم لس، تابلو نئون و … از انواع تابلوهای قابل سفارش در شرکت تابلو سازی پارسیان هستند و امکان اجرا در رنگ و طرح های دلخواه مشتریان فراهم است. برای راهنمایی های بیشتر قبل از ثبت سفارش، لطفا با مشاوران تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت