تابلو راهنمای واحد

تابلو راهنمای واحد یکی از تجهیزات اداری و آپارتمانی بسیار مهم است که نقش موثری در معرفی، هدایت، و احترام به افراد می‌بازد. این تابلوها در مکان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها و فرودگاه‌ها بسیار کاربردی هستند و به جلوگیری از سردرگمی مردم کمک می‌کنند.

به هر دلیلی، شما ممکن است مالک یک ساختمان تجاری، اداری، یا حتی مسکونی باشید. یکی از نیازهای اساسی این نوع ساختمان‌ها، داشتن تابلوهای معرفی برای تشخیص و مشخص کردن بخش‌های مختلف آن‌هاست. این تابلوها نه تنها به معرفی هر بخش کمک می‌کنند بلکه به زیبایی و ترتیب کلی ساختمان نیز افزوده می‌شوند. تابلوهای معرفی اتاق‌ها عمدتاً در دسته‌بندی تابلوهای داخلی قرار دارند.

با خوش‌شانسی، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌ی برش و لیزر و CNC در تولید تابلوها، می‌توان تابلوهایی با دقت بالا و با توجه به نیازهای خاص هر مکان تولید کرد. این فرآیند با دقت بسیار انجام می‌شود و سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود.

تابلو راهنمای واحد

تابلو راهنمای واحد ساختمان

در حال حاضر ،  مجتمع‌های مسکونی بزرگ در شهرهای بزرگ در حال ساخت و توسعه هستند که شامل واحدهای مسکونی متعددی می‌شوند. این مجتمع‌ها و ساختمان‌های بزرگ نیازمند بخش‌ها و واحدهای متنوعی هستند، از جمله اتاق مدیریت، سرایداری، رخت‌شویی، مرکز خرید و امکانات مشابه.

یک نکته مهم در این زمینه این است که ساکنانی که در ابتدای سکونت خود در این ساختمان‌ها زندگی می‌کنند، نیاز به راهنمایی دقیق برای پیدا کردن این واحدها دارند. بنابراین، سفارش و نصب یک تابلو راهنمای طبقات ساختمان در مکان مناسب در ساختمان، امری بسیار حیاتی و ضروری است.

تابلوهای راهنمای طبقات ساختمان به دو نوع با نور و بدون نور تولید می‌شوند و می‌توانند از متریال‌های مختلفی ساخته شوند. قبل از ساخت، باید تمام جوانب از جمله ابعاد و مکان نصب را با دقت در نظر گرفت.

تابلو راهنمای طبقات اداری

تابلو راهنمای واحد

تابلوهای راهنمای طبقات نه تنها در محیط‌های مسکونی بلکه در ادارات و سازمان‌ها نیز استفاده می‌شوند. ادارات و مجتمع‌هایی همچون ساختمان‌های بیمارستان، مراکز مرکزی بانک، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌های مخابرات و موارد مشابه دارای طبقات مختلفی هستند، و در هر طبقه اتاق‌ها و بخش‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، یک بیمارستان شامل اتاق‌های مدیریت، اتاق معاون، اتاق جلسات، بخش اورژانس، اتاق عمل، آزمایشگاه و سایر فضاها می‌شود. یافتن و جستجوی این اتاق‌ها برای افراد مراجعه‌کننده به ادارات به راحتی ممکن نخواهد بود.

ساخت تابلوهای راهنمای طبقات اداری به عنوان یک ابزار سهولت در جستجوی مکان مورد نظر برای افراد مراجعه‌کننده در ادارات، از ضروریات و یکی از مهم‌ترین عواملی است که در اجرا و تأسیس یک پروژه عظیم اداری باید در نظر گرفته شود. این تابلوها همانند تابلوهای راهنمای طبقات ساختمان با استفاده از متریال‌های مختلفی تولید و نصب می‌شوند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

متریال مناسب برای ساخت تابلو راهنمای طبقات

تابلو راهنمای واحد

متریال‌های مختلفی برای ساخت تابلوهای راهنمای طبقات استفاده می‌شوند. در زیر به برخی از این متریال‌ها اشاره می‌شود:

  1. پلکسی‌گلاس:

   پلکسی‌گلاس یکی از بهترین مواد اولیه برای ساخت تابلوهای راهنمای طبقات به شمار می‌آید. این ماده دارای مجموعه‌ای از رنگ‌های متنوع است که می‌توان از آنها برای ساخت انواع تابلوها استفاده کرد. طول عمر پلکسی‌گلاس بالا بوده و این امر برای استفاده طولانی‌مدت از تابلوها اهمیت دارد.

  1. آلومینیوم:

   آلومینیوم یکی از فلزات مقاوم در برابر رطوبت است و دارای جلوه زیبا و دکوراتیویی است. به عنوان نمونه، آلومینیوم برای ساخت تابلوهای راهنما در داخل و خارج از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. کامپوزیت:

   کامپوزیت از دیگر متریال‌های مورد استفاده در ساخت تابلوهای راهنما است. این ماده دارای شکل ظاهری بسیار مناسبی است و مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی دارد. این ماده معمولاً در تابلوهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

  1. ام دی اف (MDF):

   ام دی اف یکی از متریال‌هایی است که از نظر ظاهری دارای کیفیت بالایی است و تابلوهای ساخته شده با استفاده از آن دارای خصوصیات ظاهری مناسبی هستند. اما این ماده در برابر رطوبت مقاومی ندارد، بنابراین مناسب استفاده در قسمت‌های داخلی ساختمان‌ها می‌باشد.

  1. استیل (فولاد ضد زنگ):

   استیل یا فولاد ضد زنگ از جمله متریال‌های پرکاربرد در ساخت تابلوهای راهنما می‌باشد. از ورق‌های استیل می‌توان برای ساخت تابلوهای راهنما استفاده کرد. این ماده به دلیل مقاومت به زنگ‌زدگی مناسبی برای محیط‌های باز و داخلی ساختمان‌ها دارد. برای بهبود ظاهر تابلوها نیز می‌توان از تکنیک‌های برش لیزری و سی‌ان‌سی و حکاکی استفاده کرد.

قیمت تابلو راهنمای واحد

سفارش تابلو راهنمای واحد

 

نمونه کار تابلو راهنمای واحد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون