سفارش تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی + نمونه کار و لیست قیمت

نصب تابلو تبلیغاتی بر سر درب دفاتر وکالت و موسسات حقوقی تاثیر زیادی در افزایش تعداد مراجعه کنندگان دارد و در عین حال نشان دهنده حرفه ای و رسمی بودن دفتر است. به عنوان یک وکیل، مشاور حقوقی و یا دفتر دار، با سفارش تابلو تبلیغاتی و نصب آن در مقابل دفتر خود، در واقع خود را معرفی می کنید و در مقابل دید افرادی هستید که شاید در آینده یکی از مراجعه کنندگان شما باشند. اما تابلو تبلیغاتی مورد استفاده برای دفتر وکالت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ ما این مطلب را آماده کرده ایم تا شما عزیزان را برای سفارش تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی به طور کامل راهنمایی کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

مشخصات تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی

هر دفتر وکالت یا موسسه حقوقی لازم است دارای تابلو خاصی برای معرفی خود باشد زیرا تبلیغات وکلا و مشاوران حقوقی از طریق تابلوی آنهاست و باید بر روی تابلو اطلاعاتی همچون نام وکیل، رتبه شغلی یا پست سازمانی ( به عنوان مثال وکیل پایه یک دادگستری یا مشاور امور بین المللی یا کارشناس دادگستری)، شماره تماس و طبقه یا واحد محل فعالیت، درج شود.تابلو های حقوقی که به زیبایی طراحی شده باشند، به عنوان عنصر تبلیغی دفتر هستند و یک تابلو مناسب که طراحی خوب دارد، باعث اعتماد سازی و جلب توجه مشتریان می شود.تابلو دفتر وکالت و موسسه

ابعاد مناسب تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی

مطابق با آیین نامه نحوه نصب تابلو در سطح شهر، دفاتر وکالت و موسسات حقوقی مشابه با مطب پزشکان و دندانپزشکی در صورتی که در مجتمع محل فعالیت آنها، تعداد کمتر از سه واحد خدماتی دایر باشد، می توانند تعداد يك تابلو به اندازه ۷۰×۵۰ سانتی متر عمود بر ساختمان و از جنس با حداكثر پيش آمدگی از بر ملک ۱۲۰ سانتی متر و حداقل ارتفاع از كف معبر ۳/۵ متر نصب کنند.اما اگر مجتمعی که دفتر حقوقی شما در آنجاست بیشتر از سه واحد خدماتی دارد، با توافق مالکین می توانید يک تابلو سفارش دهید و بر سر درب ورودی اصلی چسبيده به بدنه ساختمان كه طول آن متناسب با دهانه ورودی ساختمان و عرض تابلو حداكثر ۱۲۰ سانتی متر می باشد، نصب کنید.

ساخت و تولید تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی

تولید و طراحی تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی بر اساس قوانین و مقررات خاصی انجام می گیرد از جمله آنکه باید اندازه استاندارد داشته باشد ضمن اینکه در طراحی متن تابلو دفتر حقوقی باید نام وکیل و رتبه او با توضیحات مختصر ذکر شود.برای ساخت تابلو دفاتر وکالت و موسسات حقوقی از جنس های مختلفی استفاده می شود اما بیشتر تابلو ها از جنس نئون پلاستیک ساخته می شوند که این جنس انتخابی مناسب برای محیط های خارجی است.برای ساخت تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی ابتدا طرح اولیه تهیه می شود و پس از تایید شما، قالب آن با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته، برجسته کاری می شود.در مرحله بعد، متن درخواستی شما روی تابلو چاپ می شود و پس از آن نوبت به نورپردازی است. نورپردازی بر اساس درخواست مشتری است و می توان از لامپ های مهتابی یا led برای اینکار استفاده کرد. هدف از نورپردازی در ساخت تابلو دفاتر حقوقی و وکالت، جلوه بیشتر تابلو در تاریکی شب است و سعی می شود از نور روشن و سفید استفاده شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

قیمت تابلو دفتر وکالت

هزینه سفارش تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود از جمله آنکه جنس تابلو چیست، سایز و ابعاد آن چقدر است، چه تعداد واژه بر روی تابلو درج می شوند و …

همانطور که بالاتر هم گفته شد، معمولا برای ساخت تابلوی وکالت و دفتر حقوقی، از نئون پلاستیک و یا فلکس فیس استفاده می شود اما با رضایت مشتری، می توان از متریال ها و مواد دیگری هم استفاده کرد. ضمن اینکه بعضی تابلو ها همچون تابلو وکیوم، تابلو چلنیوم، تابلو لاسوگاسی، تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود، تابلو تیتانیومی، تابلو لبه سوئدی و … به دلیل ظرافت کاری در طراحی لبه های حروف برجسته، هزینه اجرای بالاتری دارند و از طرفی در مقابل شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف نیز مقاوم می باشند که باعث گران تر شدن قیمت تمام شده آنها می شود.

این موارد در تعیین هزینه ساخت تابلو تاثیر گذار هستند به همین دلیل پیشنهاد می شود با شماره های قرار داده شده در سایت تابلو پارسیان تماس بگیرید و از طریق ارتباط با کارشناسان، با توجه به نوع سفارش خود، قیمت حدودی را برآورد نمایید.تابلو دفتر وکالت و موسسه

سفارش ساخت تابلو چلنیوم برای موسسه حقوقی و دفتر وکالت

اگر تمایل دارید دو تابلو برای معرفی کار خود سفارش دهید، تابلوی چلنیوم را در بخش خارجی ساختمان خود نصب کنید. تابلو چلنیوم قابل اجرا در انواع مختلف است و برای آنکه انتخاب درست داشته باشید، کمک گرفتن از تابلوسازان تیم تابلو پارسیان می تواند برای شما مفید باشد.

دلیل انتخاب تابلو چلنیوم برای دفتر وکالت و موسسه حقوقی

حروف چلنیوم به دلیل طرح پذیری عالی و همچنین امکان کوچک کردن ابعاد در این تابلوها، برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی مثل تابلو یک دفتر وکالت و حقوقی، مناسب هستند. ساخت تابلو با مساحت کم کار دشوارتری است که هر متریالی نمی تواند برای این کار مناسب باشد اما چلنیوم به راحتی حالت می گیرد و شکل مورد نظر را تحویل می دهد. تابلو چلنیوم به دلیل قابلیت نور پردازی خود نیز بهترین گزینه برای دفاتر وکلا است و امکان دید عالی در روز و شب را فراهم می کند.

انواع تابلو دفتر وکالت

در دفتر های حقوقی معمولا تابلو های مختلفی مشاهده میکنیم برخی از این تابلو ها مانند نقاشی ها و یا تابلو فرش ها که منقش به طرح هایی هستند که معمولا به رشته حقوق و عدالت مربوط هستند نقش دکوری دارند  همچنین تابلو هایی در دفاتر حقوقی وجود دارد که نقش جذب مشتری اطلاع رسانی و معرفی کسب و کار را ایفا میکنند . اینگونه تابلو ها تابلو های تبلیغاتی هستند که معمولا توسط وکلا سفارش داده میشوند تا سبب رشد کسب و کار و برند سازی آن ها شود.

تابلو رومیزی وکیل

معمولا وکلا بر روی میز خود تابلو ای قرار میدهند که اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی مشخصات پایه وکالت و قیمت مشاوره بر روی آن درج شده است جنس این نوع تابلو ها معمولا به صورت مولتی استایل فلزی چوبی پلکسی گلس و … است .

تابلو چلنیوم برای دفتر وکیل

در کنار دیگر تابلوها، چلنیوم را می توان برای ساخت دفتر وکیل به کار برد. در استفاده از چلنیوم باید نوع تابلویی که مد نظر ساخت است به طور کامل بررسی شود و سپس مراحل طراحی و ساخت آن صورت گیرد. اکثر تابلوهای وکالت که با چلنیوم ساخته می شوند، ابعاد کوچکی دارند و حروف نیز خیلی بزرگ ساخته نمی شوند.

استفاده از عناصر مرتبط با حوزه حقوقی بر روی تابلو

توصیه می شود برای جذاب تر کردن ظاهر تابلو دفتر حقوقی خود، از عناصر مرتبط با شغلتان استفاده کنید. به طور مثال برای تابلو دفتر وکالت یا حقوقی اجرای طرح ترازو عدالت، کتاب قانون یا چکش دادگاه می تواند تابلو را زیباتر کند.تابلو دفتر وکالت و موسسه

استفاده از نورپردازی در ساخت تابلو دفتر حقوقی و وکالت

برای زیبایی ظاهری تابلو دفتر حقوقی و وکالت، بهترین راهکار اجرای نورپردازی است. بر روی تابلوهای حروف برجسته نورپردازی انجام می شود و لامپ های ال ای دی یا لامپ های اس ام دی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

درج لوگو برای سفارش تابلو دفتر حقوقی و تابلو وکالت

اگر لوگو مخصوص به کسب و کار خود را دارید، بهتر است آن را روی تابلو قرار دهید. درج لوگو روی تابلو علاوه بر زیبایی ظاهری که ایجاد می کند، به نوعی در برندسازی نیز نقش دارد زیرا لوگو می تواند در حافظه دیداری مشتریان ثبت شود و با دیدن آن به دفتر شما بیایند.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش تابلو دفتر وکالت و موسسه حقوقی از تابلو سازی پارسیان

اگر می خواهید برای موسسه حقوقی یا دفتر وکالت خود تابلو سفارش دهید، می توانید روی تخصص و تجربه تیم تابلوسازی پارسیان حساب باز کنید. شما می توانید از طریق این مجموعه، تابلو تبلیغاتی چلنیوم، لبه سوئدی، استیل و … در رنگ و طرح های دلخواهتان سفارش دهید. کارشناسان شرکت شما را برای انتخاب تابلو مناسب با حوزه کسب و کارتان راهنمایی می کنند و پس از توافقات نهایی، ساخت تابلو شما توسط استادکاران ماهر آغاز خواهد شد. برای ارتباط با گروه تابلوسازی پارسیان کافیست با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

نمونه تابلو دفتر وکالت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 16 میانگین: 4.9]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف