تابلو استیل با قاب ابزار خورده چوبی

در این صفحه از تابلوسازی پارسیان، به معرفی تابلو استیل با قاب ابزار خورده چوبی می‌پردازیم. قبل از هر چیز، باید با جنس استیل در تابلوسازی بیشتر آشنا شویم. زمانی که از استیل در تابلوهای خود استفاده می‌کنید، لوگو و برند کسب و کار شما به راحتی در دید مشتریان نمایان می‌شود.

ورق استیل نسبت به سایر متریال‌ها دارای مقاومت بیشتری است، بنابراین اگر می‌خواهید تابلویی با عمر مفید طولانی داشته باشید، تابلو استیل بهترین انتخاب برای شماست.

یکی از متریال‌های جدیدی که برای ساخت تابلوها استفاده می‌شود، آلیاژ استیل است. تابلوهایی که از استیل ساخته می‌شوند، به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و مشتریان معمولاً تابلوهایی از این جنس را در لیست سفارشات خود قرار می‌دهند.

 

تابلو راهنمای طبقات چیست ؟

 

تابلوی راهنمای واحد برای مشخص کردن طبقات و واحدهای مختلف در ساختمان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، ادارات و مکان‌های دیگر به کار می‌رود. این تابلوها یکی از بهترین واشن‌ترین روش‌ها برای ارائه راهنمایی به افراد و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع می‌باشند.

تابلوهای راهنمای طبقات یکی از اجزاء مهم و ضروری در یک ساختمان محسوب می‌شوند. باید به گونه‌ای نصب شوند که به راحتی قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، جلب توجه و زیبایی تابلوهای راهنما نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ارباب رجوع به سادگی مقصد خود را پیدا کنند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تابلو استیل با قاب ابزار خورده چوبی

 

این نوع پلاک‌ها نسبت به دیگران کاربردهای بیشتری دارند و این امر باعث تمایز آنها می‌شود. به همین دلیل، هر کسب و کاری باید دارای یک پلاک استیل طلایی باشد تا بتواند مسیر موفقیت را بهتر ارتقاء دهد. وجود لایه‌ی تیتانیوم در داخل این پلاک‌ها آنها را ویژه و متمایز کرده و همچنین عمر مفید آنها را افزایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که هر نوع پلاکی ویژگی‌های خاص خود را دارد که افراد بر اساس نیاز خود انتخاب می‌کنند.

زیبایی تابلوهای راهنمای واحدها با وجود قاب چوبی با کیفیت و زیبا دوچندان می‌شود. تابلوهای زیبای استیل با قاب ابزار خورده چوبی تلفیقی از استیل و چوب می‌باشند و توانایی جلب توجه هر رهگذر را دارند.

 

سفارش تابلو استیل با قاب ابزار خورده چوبی

 

در تابلوسازی پارسیان، ما مجموعه‌ای با تنوع گسترده از ابزارهای تبلیغاتی ارائه می‌دهیم. تمام محصولات تولیدی ما دارای کیفیت و سلامت بسیار بالا هستند و هیچ نقص یا مشکلی در آنها وجود ندارد.

 ثبت سفارش و خرید تابلو استیل با قاب چوبی به موفقیت سازمان شما کمک می‌کند و امکان تمایز شدن از سایر اماکن را فراهم می‌آورد. به همین دلیل داشتن این پلاک ضروری است و شما می‌توانید آن را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش داده تا تابلو سازی پارسیان با توجه به نیاز شما یک تابلو زیبا اختصاصی برای کسب و کارتان طراحی و بسازد .

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

نمونه تابلو استیل با قاب ابزار خورده چوبی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون