تابلو فریم لس

تابلو فریم لس چیست ؟

تابلو فریم لس یک لایت باکس جذاب

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که تبلیغات محیطی و تبلیغات به شکل چاپی امروزه به یکی از روش های شناخته شده و نو برای بازاریابی و همچنین معرفی شرکت ها، مجموعه ها، مغازه ها و دیگر مکان های تجاری به شمار رفته که سعی می ‌کنند به شکل های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنند و تابلو سازی نیز به عنوان نوعی از آن در نظر گرفته شده.

همچنین تابلو های مختلفی مانند فلکسی فیس، تابلوهای بنری لایت باکس و موارد مختلف دیگری در بازار موجود هستند که در بین موارد نام برده شده تابلوهای فریم لس از اهمیت بالاتری برخوردار است و سعی می کنند استفاده بیشتری از آن داشته باشند. قصد داریم در ادامه برای شما در رابطه با تابلو فریم لس مطالب کاملی را بیان کنیم، پس دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

تابلو فریم لس چیست؟

به طور کلی در رابطه با این تابلوها باید بیان کنیم فریم لس ها تابلوهایی می باشند که ضخامت قاب آن ها بسیار نازک بوده، به صورتی که بسیاری از افراد این تصور را دارند اصلاً روی آن قابی وجود ندارد و یا به هیچ عنوان قابل دیدن و شناسایی نیست. ساختار کلی که برای این نوع تابلو در نظر گرفته شده بر اساس قواعد کلی ساختمان لایت باکس بوده و فریم نازکی نیز که برای آن به کار گرفته شده از آلومینیوم می باشد. البته باید بیان کنیم که استحکام آن بسیار بالا و ضد زنگ نیز می باشد.

می توان از تابلو فریم لس به عنوان یکی از بهترین و مدرنترین لایت باکس ها نام برد که از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و این امکان فراهم است تا ظاهری مینیمال و بسیار شیکی را به دکوراسیون یا فضای داخلی شما هدیه دهد. طراحی این نوع تابلو به گونه ‌ای است که با به حداقل رساندن ضخامت به کار گرفته شده برای قاب یا حتی حذف آن ظاهری که به دست می‌آورد بسیار چشم نواز می باشد.

افرادی که با این نوع از تابلوها سر و کار دارند به خوبی از این موضوع مطلع هستند که فریم لس ها بسیار کم حجم و ضخامت آن ها مانند صفحه نمایش یک تلویزیون ال ای دی باریک است و همین موضوع در نهایت جلب توجه و نظر مخاطب را به همراه دارد. حتی زمانی که کسب و کار شما برای مدتی تعطیل باشد با در اختیار داشتن این مدل از تابلوها و لایت باکس ها به هیچ عنوان جذب مشتری و یا تبلیغات شما توقفی به همراه ندارد.

مراحل ساخت تابلو فریم لس چگونه است؟

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم فریم لس به تابلوهایی گفته می شود که ضخامت قاب آن ها بسیار ناچیز بوده، به صورتی که در نگاه اول بیننده حس می ‌کند هیچ قابی در اطراف آن وجود ندارد و به طور کلی می ‌توان گفت قابل شناسایی و دیدن نیستند و همچنین به این نکته پرداختیم که قاعده کلی ساختمان آن لایت باکس بوده و از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد.

در رابطه با ساخت آن باید بگوییم که سمت دیوار و یا کف آن را با لامپ های کم مصرف LED و SMD می پوشانند تا با استفاده از آن نور به صورت کاملاً یکدست و با کیفیت از طرح عبور پیدا کنند. پس از انجام این کار و قرار گرفتن چاپ بک لایت یک لایه پلکسی و لمینت شفاف یا مات بنا به درخواست شما تنها برای محافظت از مهره هایی که در قسمت لبه به ورق انتهایی لایت باکس که جنس آن از ام دی اف یا پی وی سی هست کاملاً چفت و محکم خواهد شد. تمامی اتصالات لازم برای ساخت این تابلو به صورت کاملاً ساده در شیارهای قاب قرار خواهند گرفت.

تابلو فریم لس

نصب تابلو فریم لس به چه صورت می باشد؟

اگر قصد سفارش این نوع از تابلو ها را دارید برای نصب آن نیز باید بیان کنیم که می توانید تابلو را از سقف آویزان کرده یا حتی آن را روی دیوار قرار داده و نصب کنید، حتی این امکان برای شما فراهم است تا از این نوع تابلو به عنوان یک نمایشگر برای بازاریابی مستقل به صورت پایه دار و استندی نیز استفاده نمایید.

فریم لس های پارچه ای

باید بیان کنیم که نسل جدیدی از این فریم لس ها روی کار آمده که فریم لس های پارچه ای می باشند. این امکان فراهم است تا طرح بک لایت مورد نظر شما به صورت کاملاً رنگی بر روی پارچه با به کارگیری جدیدترین فناوری های مربوط به چاپ دیجیتال و همچنین استفاده از دستگاه های مخصوص چاپ سابلیمیشن، طرح مورد نظر را روی پارچه چاپ کند که در چنین حالتی می توانید طرح دلخواه خود را با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین بهترین نسخه گرافیکی تحویل بگیرید.

با توجه به درخواست شما می توانند فریم لس های پارچه ای را در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ تولید کرده اما برای ابعاد بزرگتر آن سعی می کنند که چندین سازه را در کنار یکدیگر قرار داده و به طور کلی یک تصویر یک دست را به شما تحویل خواهند داد. پس با درنظرگرفتن مورد گفته شده می ‌توان به این نتیجه رسید که هیچ گونه محدودیت سایزی برای تولید آن وجود ندارد و حتی اگر درخواست سایز بزرگ نیز داشته باشید می توانید آن را به صورت تکه های پازلی در کنار یکدیگر قرار داده بود در نهایت یک تصویر کاملا یکدست را برای شما ایجاد کنند.

همانطور که گفته شد می توانید با توجه به ابعاد دلخواه و متناسب در نظر گرفته شده تابلو فریم لس را سفارش داده و آن را در فضای داخلی یا خارجی قرار دهید. همچنین برای محافظت بیشتر از آن یک لمینت مات را روی تابلو قرار می دهند. نسل جدیدی نیز از بک لایت با یووی انجام شده که این نوع از چاپ می تواند به عنوان یک جایگزین جدید و مناسب در نظر گرفته و همچنین از کیفیت بسیار عالی و مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد.

مزایای استفاده از تابلو Frame Less

این موضوع را می دانید که هر یک از تابلوهای تبلیغاتی دارای یکسری مزایا و معایب مخصوص به خود می باشند که در این میان تابلو فریم لس نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما در ادامه سعی داریم مزیت های ویژه ای که این نوع تابلو به همراه دارند را برای شما به طور کامل بیان کنیم.

اولین مزیت ویژه ای که ساخت وسفارش این تابلو برای شما دارد این است که از جدیدترین نوع لایت باکس ها بوده و با توجه به در نظر گرفتن ابعاد ساخت آن دارای وزن پایینی نیز می باشد.

مورد بعدی که باعث شده تابلو فریم لس از طرفداران بسیار زیادی برخوردار شود، ساخت دوطرفه آن می ‌باشد که این امکان را فراهم کرده تا بتوانیو در فضاهای داخلی و خارجی آن را نصب کنید. لایت باکس پارچه ای نیز مانند سایر لایت باکس ها دارای مصرف برق پایین و این مورد توانسته در کنار سایر مزیت های ویژه دیگر آن مانند عمر بالا، تعویض چاپ، نصب آسان و برخوردار بودن از قابلیت حمل آسان ویژگی های آن را تکمیل کند.

می ‌توان گفت مزیت های ویژه ای که این تابلو به همراه دارد به معایب آن غلبه می ‌کند. البته تنها عیبی که این تابلو به همراه دارد زمان بر بودن تعویض چاپ آن است.

قیمت تابلو فریملس

باید به توضیح این موضوع بپردازیم که به هیچ عنوان امکان مشخص کردن قیمت به طور کلی برای تابلو فریم لس وجود ندارد، چرا که عوامل متعددی مانند در نظر گرفتن تفاوت در اندازه و ابعاد سفارش، نوع چاپ بک لایت، محل قرار گرفتن آن که می ‌تواند به صورت دیواری، آویز یا ایستاده باشد در تعیین قیمت این تابلو تاثیر گذار است. اما در هر صورت این اطمینان برای شما وجود دارد که با مراجعه به سایت شناخته شده و معتبر تابلو فریم لس را با هر ابعاد و اندازه که می خواهید با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سخن پایانی:

سعی کردیم تمامی موارد لازم در رابطه با تابلو فریم لس را برای شما به طور کامل بیان کنیم و لازم است بار دیگر به توضیح این موضوع بپردازیم که اگر می خواهید یک تبلیغات خاص و ویژه برای برند و یا شرکت خود داشته باشید، تابلوهای فریم لس می توانند بهترین انتخاب باشند، اما ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد شود که در کجا می توانند یک تابلوی خاص و ویژه و بدون هیچگونه ایرادی را سفارش دهند. این مکان وجود دارد که در برخی از سایت ها با قیمت بسیار پایین برای سفارش مواجه شوید که این موضوع می ‌تواند روی کیفیت تابلو تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون