سفارش تابلو سالن زیبایی

نمونه کار تابلو سالن زیبایی | سفارش تابلو سالن زیبایی

تابلو سالن زیبایی

سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه و مردانه یکی از رقابتی ترین صنایع هستند. همانطور که می دانید سطح بالای رقابت در کسب و کار، برای دستیابی به موفقیت و کسب کارایی، علاوه بر ارائه خدمات بهتر، با کیفیت بالا و هزینه های مناسب، لازم است بازاریابی گسترده ای در بازار انجام داد.

جنبه کسب و کار طراحی دکوراسیون داخلی، سفارش تابلو سالن زیبایی و طراحی آن یکی از مهم ترین جنبه های فروش محسوب می شود و می تواند نشان دهنده سطح و نوع کیفیت کار شما باشد. برای مشاهده چند نمونه کار تولیدی شرکت تابلو سازی پارسیان ، اطلاع از ویژگی های انواع تابلو و نکاتی که قبل از انتخاب تابلو مناسب باید بدانیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تابلو سالن زیبایی چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی  برای سالن های زیبایی است. این تابلو در صنف های مختلفی نیز کاربرد فراوانی دارد. برای سفارش تابلو سالن زیبایی چلنیوم می توانید به وب سایت تابلو سازی پارسیان مراجعه کنید. از ویژگی های این مدل تابلو می توان به نصب حروف برجسته، کیفیت بالا و طول عمر زیاد اشاره کرد.

 

تابلو سالن زیبایی

تابلو سالن زیبایی لایت باکس

تابلو لایت باکس سالن زیبایی یکی از تابلوهای جدید مورد استفاده در زمینه های مختلف می باشد. لایت باکس ها به دلیل قرار گرفتن لامپ یا ال ای دی درخشندگی بیشتری دارند که باعث محبوبیت این نوع تابلوهای تبلیغاتی  شده است.

این نوع تابلوهای تبلیغاتی معمولا در فضای داخلی محیط قرار می گیرند. یکی از ویژگی های خاص پنل های تبلیغاتی لایت باکس این است که می توان هر طرحی را روی آن چاپ کرد و با این کار می توانید نوع ارائه خدمات خود را چاپ کرده و به شکلی منحصربفرد به نمایش بگذارید. برای سفارش تابلو سالن زیبایی مدل لایت باکس با تضمین بهترین قیمت و متریال به وب سایت تابلوسازی پارسیان مراجعه کنید.

 

تابلو سالن زیبایی نئون

تابلوهای نئون امروزی به سرعت جایگزین LED ها و تابلوهای نئونی قدیمی شده اند، اما رنگ های متنوعی دارند، عالی به نظر می رسند و بسیار واضح هستند. جلوی دید فضای داخلی سالن را مانند سایر تابلوهای پشت شیشه فروشگاه ها نمی گیرد. به علاوه می توان آن را با هر شکل و فونتی اجرا کرد و هر قطعه را نیز می توان با رنگی متفاوت اجرا کرد. این نوع تابلوها سبک هستند و جابجایی بسیار آسانی دارند و عمر طولانی دارند  و مانند نسل قدیم تابلوهای نئون شکننده و پر سرو صدا نیستند.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تابلو سالن زیبایی استیل

استیل یک نوع فلز است و برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی می توانید از آن به جای چلنیوم استفاده کنید. این فلز در انواع مات و براق تولید می شود و دارای دوام بالا و سطح صاف و براق می باشد. این تابلو در مدل های برجسته نیز ساخته می شود.

یکی از ویژگی های اصلی آن مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و مقاومت در برابر زنگ زدگی است.  هنگام ساخت و سفارش تابلو سالن زیبایی، رویه استیل باید از پایه پلکسی دور باشد، زیرا استیل برخلاف آلومینیوم نور را از خود عبور نمی دهد. بنابراین لازم است که نور از کناره ها و زیر لبه ها تابیده شود. رنگ سطح تابلو سالن زیبایی مدل استیل می تواند طلایی، دودی، نقره ای یا مسی باشد.

 

سفارش تابلو سالن زیبایی

هنگام سفارش تابلو سالن زیبایی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

انتخاب لوگوی مناسب برای کسب و کار خود

 

هنگام سفارش تابلو سالن زیبایی انتخاب و طراحی لوگوی مناسب برای آرایشگاه در جذب مشتری بسیار موثر است. یک لوگو یا علامت تبلیغاتی باید در عین جذابیت، برداشت مورد نظر را منتقل کند. لوگو نباید تکراری باشد و باید منحصر به فرد باشد تا توجه مخاطب را به خود جلب کند و در ذهن او بماند.

 

انتخاب رنگ مناسب برای تابلو

 

انتخاب رنگ مناسب یکی از اصول مهم  برای سفارش تابلو سالن زیبایی  و جذب بیشتر مشتری است. برخی رنگ ها بیشتر از بقیه جلب توجه می کنند. به عنوان مثال، رنگ تابلو تبلیغاتی باید برای کسب و کار مناسب باشد. چشمان ما بیشتر به دو رنگ سبز و زرد حساس هستند، بنابراین اجسام زرد یا سبز را واضح تر می بینند. حتی افراد کوررنگ نیز می توانند رنگ زرد را ببینند و تشخیص دهند.

 

محل قرار گیری تابلو

 

محل قرارگیری تابلو و نحوه اجرای آن یکی از مهم ترین موارد است که قبل از سفارش تابلو سالن زیبایی برای بیشتر دیده شدن تابلو باید به آن توجه کرد. اگر تابلو تبلیغاتی از بهترین متریال و کیفیت ساخته شده باشد، اما به درستی نصب نشود و نکات فنی نصب آن رعایت نشود، این تابلو از دید مخاطب بد جلوه می کند. مثلاً اگر حروف تابلوی آرایشگاه در یک ردیف قرار نگیرد و حروف بالا و پایین باشد یا تابلو به صورت کج نصب شده باشد یا در جای مناسب و با توجه به  دید مخاطب قرار نگیرد، ممکن است تصور درستی را در نظر مخاطب ایجاد نکند.

نصب اصولی تابلو تبلیغاتی از مهمترین نکاتی است که برای حفظ زیبایی تابلو باید شرایط خاص آن رعایت شود.  تابلو پارسیان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در این زمینه و رعایت استانداردهای فنی و حرفه ای در هنگام نصب، بالاترین سطح رضایت مشتریان را در این زمینه به ارمغان آورده است.

 

نورپردازی مناسب برای تابلو

 

همانطور که قبلا ذکر شد، انتخاب رنگ برای نمایش بهتر طراحی آرایشگاه شما بسیار مهم است و ایجاد تضاد خوب در انتخاب رنگ شما می تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطبان شما داشته باشد. پس زمینه تابلو نیز بسیار مهم است و انتخاب پس زمینه مناسب برای تابلو می تواند به ظاهر بهتر آن کمک کند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

انتخاب یک تابلو تبلیغاتی مناسب چه تاثیری روی کسب و کار سالن زیبایی دارد؟

تبلیغات مداوم

 

یکی از راه های جلب توجه مخاطب با تبلیغات استفاده از تابلو های مناسب و سفارش تابلو سالن زیبایی با بهترین کیفیت در تمام ساعات شبانه روز است که می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. داشتن تابلو تبلیغاتی یکی از روش های سنتی تبلیغات کسب و کار به شمار می رود که می توان از آن در شبانه روز در حضور عموم استفاده کرد و همواره نظر عموم را به خود جلب کند.

 

جذب مشتری با سفارش تابلو سالن زیبایی

 

اگر از روش درست و اصولی استفاده نکنید، نمی توانید کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار دهید و افکار عمومی را جذب کنید. با استفاده از تابلو تبلیغاتی چلنیوم یا تابلوی برجسته و… می ‌توانید مخاطبان بیشتری را برای سالن زیبایی جذب کنید. اگر به این جنبه از تبلیغات توجه کنید، می توانید مخاطبان بیشتری را برای خود جذب کنید.

 

برند سازی

 

اهمیت سفارش تابلو سالن زیبایی در تقویت برند سازی از هر زمان دیگری بیشتر حائز اهمیت است. تابلوی سالن زیبایی شما می توان گفت به عنوان کارت ویزیت دوم شما شناخته می شود. انتخاب یک تابلو خوب و مناسب به خوبی نمایانگر برند و کیفیت خدمات شما است. اگر این تابلو دارای ظاهری شیک و جذابی باشد احتمال جلب اعتماد مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

 

نمونه تابلو سالن زیبایی

اهمیت در راحت پیدا کردن آدرس سالن شما

 

بدیهی است که اگر مشتریان نتوانند سالن زیبایی شما را به راحتی پیدا کنند، نمی توانید کسب و کار داشته باشید و سود خوبی کسب کنید. همچنین مشتریان قبلی که از سالن زیبایی شما بازدید کرده ‌اند دفعه بعد می توانند به راحتی سالن شما را پیدا کنند و گیج نشوند. بنابراین شما نیاز به یک سفارش تابلو سالن زیبایی جذاب برای نشان دادن آدرس خود به مشتریان دارید. بدون تابلو سالن زیبایی ، پیدا کردن محل کسب و کار شما می تواند دشوار و زمان بر باشد.

 

ایجاد حس رقابت با هم صنفان

 

اهمیت تابلوهای سالن زیبایی در جذب مشتری و جنبه رقابتی تابلوهای جذاب را نباید نادیده گرفت. استفاده از یک تابلوی عالی با طراحی خاص و منحصر به فرد شما را می تواند تا حد زیادی از هم صنفان خود سبقت بگیرید. واضح است که بیشتر خانم ها ترجیح می دهند وارد سالنی شوند که دارای یک تابلو زیبا و شیک باشد. بنابراین برای سفارش تابلو سالن زیبایی با بهترین طرح و مدل می توانید به وب سایت تابلوسازی پارسیان مراجعه کنید.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

از چه تابلویی برای سالن زیبایی خود استفاده کنیم؟

 

با توجه به اهمیت تابلوهای تبلیغاتی در جذب مشتری و بازاریابی، مدل های جدید و متنوعی از تابلوها به بازار عرضه شده است که می تواند تاثیر بسیار بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی داشته باشد. در شرایط فعلی بازار، استقبال مردم از تابلوهای برجسته افزایش یافته است. تابلوهای برجسته می توانند ظاهر خاصی به سالن زیبایی شما بدهند و کسب و کار شما را به خوبی به مشتریان ارائه دهند.

 

نمونه تابلو سالن زیبایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت