سفارش تابلو آموزشگاه زبان + نمونه کار و لیست قیمت

حتما برای شما هم بارها پیش آمده است که برای ثبت نام یک کلاس آموزشی یا هنری به دنبال آموزشگاهی باشید اما چون آن آموزشگاه تابلو نداشته است، آموزشگاه را پیدا نکرده اید و یا بعد از پرس و جوهای زیاد توانسته اید پیدا کنید. اهمیت نصب تابلو برای آموزشگاه، از همین تجربه ای که بیشتر ما داریم، مشخص می شود. با نصب تابلو بر سر درب آموزشگاه زبان می توان به زبان آموزان احتمالی آینده اطلاع داد که در نزدیکی آنها یک آموزشگاه زبان دایر است تا اگر بعدها تصمیم به ثبت نام کلاس زبان داشتند، به آن موسسه مراجعه کنند. اگر صاحب یک موسسه آموزشی زبان هستید و می خواهید برای آموزشگاه خود تابلو سفارش دهید، ما در این مطلب شما را برای سفارش تابلو کمک می کنیم. همراه ما باشید.

مدل های متنوع تابلو برای آموزشگاه زبان

برای سفارش تابلو آموزشگاه زبان خود با مدل های متنوعی از تابلوها در متریال ها، طراحی ها و رنگ بندی های مختلف روبرو می شوید که انتخاب تابلو مناسب باید با در نظر گرفتن مواردی همچون وضعیت آب و هوایی منطقه، ابعاد محل نصب تابلو و … انجام شود.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان چلنیوم

اگر تابلو خاص و متفاوت می خواهید، تابلو چلنیوم را برای آموزشگاه زبان خود سفارش دهید. این مدل تابلو را می توان هم در طرح ساده و هم با طراحی پر زرق و برق سفارش داد هر دو نوع نیز زیبایی و جلوه بصری جذابی دارند و قابل کار در رنگ های طلایی، کریستالی و الماسی هستند.

تابلو چلنیوم در مقابل نور خورشید یا بارندگی آسیبی نمی بیند به همین دلیل قابل نصب در محیط بیرونی است. طول عمر بالایی دارد و تا سال ها ظاهر خود را حفظ می کند همچنین می توان بر روی آن حروف برجسته را به اجرا درآورد.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

ساخت تابلو آموزشگاه زبان وکیوم

یک ایده جذاب برای سفارش تابلو آموزشگاه زبان، تابلو وکیوم است. این مدل تابلو مشابه با تابلو چلنیوم، امکان کار با حروف برجسته با قابلیت نور پردازی را دارد و جلوه شیک و مدرنی را به آموزشگاه شما می بخشد.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان فلکسی

برای معرفی ساده آموزشگاه زبان خود می توانید تابلو فلکسی سفارش دهید. این مدل تابلو قابل اجرا با حروف برجسته نیست و حروف به صورت چاپ شده بر روی آن قرار می گیرند اما می توان برای زیباتر کردن آن از مهتابی یا لامپ های اس ام دی به شکل نور مخفی استفاده کرد.

 

ساخت تابلو آموزشگاه زبان بنری

یک مدل تابلو ارزان برای آموزشگاه زبان، تابلو بنری است. این مدل تابلو هم به عنوان تابلو سر درب آموزشگاه و هم به عنوان تابلو تبلیغاتی در محیط داخلی آموزشگاه سفارش داده می شود. از بنر هم می توان به عنوان تابلو آموزشگاه در سردرب و هم به صورت یک ابزار تبلیغاتی و آگاهی استفاده کرد.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان نئون

تابلو نئون در دو شکل متفاوت نئون پلاستیکی و نئون شیشه ای قابل طراحی است و نه تنها برای آموزشگاه زبان بلکه در کسب و کارهای دیگری همچون فروشگاه ها و مراکز تجاری نیز استفاده می شود.

هزینه ساخت تابلو نئون پلاستیک کمتر است، در این نوع تابلو حروف به صورت برجسته پیاده سازی می شوند که رویه و لبه حروف با استفاده از نوعی پلاستیک به نام پلکسی ساخته می شوند. داخل حروف هم لامپ های اس ام دی استفاده می کنند تا زیبایی تابلو دو چندان شود.

تابلو نئون شیشه ای قیمت ساخت بالاتری دارد و حروف تبلیغاتی روی آن با استفاده از شیشه خام و توسط حرارت شکل می گیرند. همچنین نور پردازی این مدل تابلو از طریق گاز نئون و جریان الکتریکی اشباع می باشد.

تابلو سر در آموزشگاه زبان

ساخت تابلو آموزشگاه زبان فلزی

بیشتر آموزشگاه های زبان تابلو فلزی را انتخاب می کنند زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم مقاوم است. قیمت سفارش تابلو فلزی از تابلو های چلنیوم و وکیوم کمتر است و از فلزات مختلفی همچون استیل، مس، آهن و … ساخته می شود.

نوع متریال تابلو فلزی بستگی به بودجه و سلیقه مشتری دارد اما استیل از همه پر کاربرد تر است. بر روی تابلوهای فلزی می توان نورپردازی هم انجام داد و با نصب این تابلو بر سر درب آموزشگاه، نگران آسیب رسیدن به آن در اثر بارندگی و نور خورشید نخواهید بود.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش تابلو آموزشگاه زبان پولکی

تابلو پولکی هم قابل کار برای آموزشگاه زبان می باشد و اگر تابلو جذاب می خواهید که حتی از فاصله دور هم نظر عابران را جذب کند، تابلو پولکی بهترین انتخاب است. شکل تابلو پولکی، حالتی براق و لغزان است و در مدل های هندسی مختلف ساخته می شود. قیمت تابلو پولکی با توجه به زیبایی آن، نسبتا مناسب است.

ساخت تابلو آموزشگاه زبان ال ای دی

تابلو ال ای دی برای آموزشگاه زبان در دو شکل ثابت و روان ساخته می شود. در تابلو ال ای دی ثابت، فقط افکت نوری به صورت تک رنگ، سه رنگ یا هفت رنگ نمایش گذاشته می شود نمی توان محتوای تبلیغاتی را به صورت انیمیشن اجرا کرد اما تابلو ال ای دی روان قابل کار به صورت فول کالر برای اجرای برنامه های انیمیشنی می باشد.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان یونولیتی

برای سفارش تابلو آموزشگاه زبان ارزان قیمت، تابلو یونولویتی هم انتخاب مناسبی است اما بهتر است این مدل تابلو داخل یک باکس جاسازی شود تا در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف، آسیبی به آن وارد نشود. تابلو یونولیتی برای نصب در محیط داخلی آموزشگاه زبان انتخاب بهتری است.

تابلو موسسه زبان

سفارش تابلو آموزشگاه زبان ترموود

تابلو ترموود با استفاده از چوب ترموود ساخته می شود و قابل ساخت در رنگ بندی و طرح های متنوعی است. این تابلو، فضای فانتزی را برای آموزشگاه ایجاد می کند اما با همین قیمت، می توانید تابلوهای مناسب تری که درخور فضای آموشی باشد، سفارش دهید.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان کامپوزیت

تابلو کامپوزیت از نوعی ورق آلومینیومی سبک به نام کامپوزیت ساخته می شود که به دلیل جلوه براق و درخشانی که دارد، محبوب است. بر روی تابلو کامپوزیت می توان حروف برجسته کار کرد و قابل نصب هم در محیط داخلی آموزشگاه و هم بر سر درب موسسه می باشد.

ساخت تابلو آموزشگاه زبان لایت باکس

تابلو لایت باکس هم می تواند برای آموزشگاه زبان سفارش داده شود. کاربرد این تابلو عموما برای شماره گذاری کردن کلاس های آموزشگاه، تابلو طبقات، معرفی اساتید آموزشگاه و دیگر موارد مشابه می باشد که به شکل آویز، دیواری و ایستاده قرار می گیرد.

سفارش تابلو آموزشگاه زبان لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی بخاطر نورپردازی متفاوتی که می توان روی آن کار کرد، جذاب است. در این نوع تابلو هر کدام از حروف برجسته با استفاده از لامپ های 12 یا 24 ولتی، به رنگ متفاوتی نورپردازی می شوند و ظاهر زیبایی به اجرا گذاشته می شود.

نورپردازی تابلو آموزشگاه زبان

یک ایده جذاب برای زیباسازی تابلو آموزشگاه زبان، نورپردازی آن است. بعضی از مدل های تابلو مثل تابلو فلکسی قابل نورپردازی نیستند و در نتیجه جذابیت چندانی ندارند. فایده تابلو نورپردازی شده علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد، در بهتر دیده شدن است مخصوصا در تاریکی شب که با استفاده از این تابلو می توانید از رقبایتان متمایز شوید.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

استفاده از نور مخفی در تابلو آموزشگاه زبان

می توانید در زمان سفارش تابلو برای آموزشگاه زبان خود، بخواهید که علاوه بر نور حروف برجسته، از نور مخفی در زیر حروف هم استفاده شود مخصوصا اگر تابلو استیل یا فلزی سفارش می دهید زیرا این تابلوها خودشان نوری ندارند و نور مخفی با جاگذاری شدن بین محتوای تبلیغاتی و زمینه تابلو، جلوه بصری کلاسیکی را به وجود می آورد.

استفاده از متریال های باکیفیت برای ساخت تابلو آموشگاه زبان

از آنجایی که تابلو آموزشگاه زبان شما قرار است در یک محیط با شرایط آب و هوایی متفاوت نصب شود، پس باید در انتخاب متریال ساخت تابلو دقت کنید که در برابر این عوامل مقاوم باشد. هر چقدر که متریال تابلو بهتر باشد، حروف روی آن درخشندگی و جذابیت بیشتری دارند پس عاقلانه به نظر می رسد که با کمی هزینه بیشتر، تابلو با کیفیت تر برای آموزشگاه زبان خود بسازید.

تابلو آموزشگاه زبان

در نظر گرفتن حوزه آموزشی برای ساخت تابلو آموزشگاه زبان

تابلویی که برای آموزشگاه زبان خود سفارش می دهید بهتر است متناسب با حوزه فعالیت آموزشگاه باشد. این متناسب بودن باید در رنگ و طرح تابلو، فونت نوشته ها و همچنین عکس هایی که بر روی تابلو چاپ می شوند، لحاظ شود.

متن روی تابلو آموزشگاه زبان

برای سفارش تابلو آموزشگاه زبان خود باید متنی که می خواهید روی آن نوشته شود را در اختیار کارگاه قرار دهید. مواردی که روی تابلو باید درج شوند شامل نام آموزشگاه، سال تاسیس و شماره تماس است همچنین بد نیست نام صاحب موسسه نیز ذکر شود.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

قیمت سفارش تابلو آموزشگاه زبان

قیمت سفارش تابلو آموزشگاه زبان بسته به عواملی همچون متر محیط، ارتفاع تابلو، زیرسازی تابلو، متریال های مصرفی در ساخت، نوع تابلو و … تعیین می شود به همین دلیل قیمت ثابتی ندارد. می توانید برای اطلاع از حدود هزینه ساخت تابلو مد نظر خود، با تیم تابلو سازی پارسیان تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت