مقایسه انواع تابلو های تبلیغاتی

حتما شما هم در سر درب بسیاری از فروشگاه ها، مجتمع های تجاری، مطب های پزشکی و دندانپزشکی و حتی سوپرمارکتی های کوچک، تابلو های تبلیغاتی را دیده اید که معمولا نام فروشگاه یا کسب و کار بر روی آن نمایش داده می شود. تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی را شامل می شود، بعضی از تابلو ها از نظر ظاهری بسیار زیبا به نظر می رسند و نور پردازی قوی دارند اما بعضی دیگر از تابلو ها در تاریکی شب جلوه ای ندارند و ظاهر کاملا معمولی دارند. شما برای سفارش تابلو تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار خود، باید با انواع تابلوها آشنا شوید و با مقایسه هر یک از آنها، بهترین مدل را متناسب با حوزه فعالیت خود و بودجه ای که دارید، تهیه کنید. در این صفحه ، با مقایسه انواع تابلو های تبلیغاتی ، با تابلو سازی پارسیان باشید.

مقایسه تابلو های تبلیغاتی

صنعت تابلو سازی هر روز در حال پیشرفت و تکامل است و انواع مختلف لبه سوئدی، چلنیوم، استیل، پلکسی و … را دارد که ساخت و اجرای هر کدام از آنها تفاوت های بسیاری دارد.

انواع تابلو های تبلیغاتی و ویژگی های آنها در این بخش معرفی می شوند تا بتوانید راحت تر آنها را مقایسه کنید :

معرفی و مقایسه تابلو تبلیغاتی لبه سوئدی

تابلو تبلیغاتی لبه سوئدی با حروف مدرن و برجسته سوئدی یکی از تابلوهای ظریف با زیبایی منحصر به فرد است که تنوع زیادی در رنگ و طرح نیز دارد.

این نوع تابلو تبلیغاتی مدل جدیدی از حروف برجسته در صنعت تابلو سازی است و از ویژگی های آن می توان گفت، لبه های آلومینیومی حروف لبه سوئدی تنوع بیشتری نسبت به تابلو حروف چلنیوم دارد.

تفاوت دو نوع تابلو تبلیغاتی سوئدی و چلنیوم در نوع متریال به کار رفته در ساخت لبه آنهاست. برای ساخت تابلو چلنیوم از پلکسی گلاس استفاده می شود و به دلیل مدل ساخت لبه چلنیوم، با فاصله چند میلی متری داخل حروف قرار می گیرد.

اما در ساخت تابلو تبلیغاتی لبه سوئدی، پلکسی گلاس دقیقا مماس بر لبه آلومینیوم می باشد و در قسمت بالایی سطح قرار می گیرد. این موضوع باعث تفاوت در جذابیت تابلوها می شود و مالکین فروشگاه ها و مجتمع های تجاری استقبال بیشتری از تابلو تبلیغاتی لبه سوئدی می کنند.

تابلو تبلیغاتی لبه سوئدی هم از دور زیبا دیده می شود و هم نزدیک بسیار شیک است. متریال های مورد استفاده در ساخت این تابلو شامل استیل، تکه های کریستال، پلکسی گلاس ، پلکسی گلاس آیینه ای و … هستند.

معرفی و مقایسه تابلو تبلیغاتی لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یکی دیگر از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که برای طراحی آن مشابه با تابلوهای لبه سوئدی و چلنیوم، از حروف برجسته استفاده می شود. جنس حروف برجسته از نوعی آهن رنگ شده است و همین موضوع باعث می شود که در شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی شود. تابلو لاسو گاسی با اسم های تابلو لامپی و تابلو لترلایت نیز شناخته می شود

معرفی تابلو تبلیغاتی چلنیوم

حروف چلنیوم نسل جدیدی در تابلو های تبلیغاتی هستند و این نوع تابلو ها معمولا از دو متریال پلاستیک و فلز، ساخته و طراحی می شوند. بسته به نظر و سلیقه مشتری، برای تولید تابلو تبلیغاتی طرح مختلفی که از پلکسی گلاس در جنس های درجه یک و دو و لبه های آلومینیومی در رنگ ها و جنس های مختلف، ساخته می شوند.

حروف چلنیوم با لبه های 7 و 11 سانتی متری و در رنگ های سبز، قرمز، مشکلی، آبی و استیل، لبه های دور حروف هستند و روی حروف از جنس پلکسی گلاس نیز در طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم از پر کاربردترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی محسوب می شود که حروف برجسته آن به لحاظ زیبایی کم نظیر، مقاومت و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر تابلوها، طرفداران بسیاری را جذب کرده است. تابلو چلنیوم در 24 ساعت شبانه روز جذاب و زیبا دیده می شود و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

مقاومت بالا در برار گرما، سرما، رطوبت، خشکی هوا، تغییر رنگ و تغییر شکل، از ویژگی های تابلو تبلیغاتی چلنیوم است ضمن اینکه وزن کمی نیز دارد.

برای روشنایی حروف چلنیوم از لامپ های smd کمک گرفته می شود که روی پشت حروف pvc نصب می شود. شما برای سفارش تابلو تبلیغاتی چلنیوم می توانید مدل های الماسی، ستاره ای، پانچ، لایت، سوپر سایت لایت و … را انتخاب کنید.

معرفی تابلو تبلیغاتی استیل و مقایسه با تابلو های دیگر

تابلو تبلیغاتی از جنس استیل از قدیم تا امروز در صنعت تابلوسازی بسیار مورد استفاده است و با وجود مدل های جذاب تری همچون چلنیوم و لبه سوئدی، تابلو استیل هنوز از مد نیفتاده است و صاحبان بسیاری از کسب و کار ها برای سفارش تابلو تبلیغاتی، این جنس را انتخاب می کنند.

اگر به دنبال یک تابلو تبلیغاتی با ارزش هستید، تابلو استیل بهترین گزینه برای شماست. از نظر جذابیت در طول شب و روز زیباست و می توان با انواع فونت و ضخامت و با کمک گرفتن از دستگاه برش، حروف روی تابلو را با ظرافت بالایی برش داد.

تابلو تبلیغاتی استیل قابل نگهداری در شهرهای ساحلی است و ویژگی هایی همچنین ضد زنگ، ضد خش و خوردگی، عمر و دوام بالا، طول عمر بالاتر و … را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما برای سفارش تابلو تبلیغاتی استیل می توانید شکل، مدل، فونت و سایز دلخواه خود را اعمال کنید و می توانید برای زیبایی بیشتر، پولیش خورده خش دار، مات و براق برای زیبایی بیشتر تابلو انتخاب کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که تابلو استیل مقاوم ترین تابلویی است که شما می توانید از آن استفاده کنید اما به دلیل نوردهی نامناسب شاید گزینه مناسبی برای کسب و کار شما نباشد.

معرفی تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی روان و ال ای دی ثابت

از تابلوهای ال ای دی روان و ال ای دی ثابت می توان برای اکثر کسب و کار ها به جزء حوزه های پزشکی و رسمی استفاده کرد. این مدل تابلو به هزینه مقرون به صرفه خود شناخته می شود و با استفاده از آن می توان تصاویر متحرک، انیمیشن های خاص و … را به اجرا درآورد.

معرفی و مقایسه تابلو تبلیغاتی پلکسی

حروف پلکسی یا همان تابلو پلکسی گلاس از جنس پلاستیک شفاف و غیرشفاف طراحی می شوند. در این نوع حروف، هیچ فلزی به کار برده نمی شود و لبه های دور حروف از ورق پلکسی گلاس ساخته می شوند.

حروف پلکسی بخش عمده ای از تابلوهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده اند و با ظرافت بالایی ساخته می شوند. تفاوت تابلو پلکسی گلاس با تابلو چلنیوم در نوع حروف است که دور حروف چلینوم از آلومیینوم اما دور حروف پلکسی گلاس از پلکسی گلاس است و سایر قسمت های این دو تابلو شبیه به هم هستند.

ورق پلکسی گلاس وزن بسیار سبکی دارد و با داشتن تنوع رنگی بالا، برای ساخت تابلو های تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد. برای روشنایی این نوع تابلو نیز از لامپ های اس ام دی استفاده می شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش بهترین نوع تابلوهای تبلیغاتی

برای سفارش بهترین نوع تابلو تبلیغاتی این نکته را مد نظر داشته باشید که هر مدل تابلو تبلیغاتی، ویژگی ها، مزیت ها و ساختار خاص خود را دارد و شما باید با توجه به کاربردی که از تابلو نیاز دارید، اقدام به سفارش کنید.

تابلو چلنیوم، تابلو لبه سوئدی ، استیل، تابلو ال ای دی ثابت و روان، تابلو لایت باکس و … جزو تابلو های تبلیغاتی هستند و شما باید بدانید که به کدام مدل بیشتر نیاز دارید و کدام تابلو با بودجه شما در تناسب است. در این زمینه می توانید از مشاوره مجموعه پارسیان بهره مند شوید تا کارشناسان با توجه به کسب و کاری که دارید، ابعاد فضای در نظر گرفته شده برای نصب تابلو و بررسی موضوعات دیگر، شما را برای انتخاب بهترین مدل تابلو تبلیغاتی راهنمایی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو چلنیوم

تابلو استیل

تابلو نئون