تابلو سازی شرق تهران

تابلو سازی شرق تهران

تابلو سازی شرق تهران

در رابطه با تابلو سازی بهتر است که بدانید یا به صورت بیلبورد در عبور گاها، بزرگراه‎ها و یا محل کار و یا حتی فراز و نشیب بام‎ها و خیلی از مکان‎های دیگر در معرض دید عموم قرار می‎گیرد. لازم به ذکر است که این روزها تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای محبوب تبلیغاتی در بین عموم مردم به طرز چشم‌گیری رواج یافته است، به همین دلیل دیگر تابلوسازی یک هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه امروزه مردم از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای کسب وکار خود یاد می‎کنند.

به یاد داشته باشید که تابلو و تابلو سازی از مهم‌ترین ابزار برای دیده شدن می‎باشند. به عنوان مثال یک تابلو که بر سر درب یک مغازه قرار دارد، علاوه بر این‌که باعث دیده شدن مغازه می‎شود، بلکه به صاحب مغازه کمک می‎کند تا کسب و کار خود را معرفی کند. از این رو به طور کلی می‎توان این گونه بیان کرد که تابلو باعث هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن کسب و کار شما خواهد شد. البته ناگفته نماند که اگر می‎خواهید تاثیر گذاری بیشتری در جذب مشتری داشته باشید، بهتر است تابلوهایی با کیفیت بالا و زیبایی و نورپردازی بهتر را انتخاب کنید. حال اگر تمایل دارید تا تابلو خاص خود را داشته باشید، پیشنهاد می‎کنیم تا با کارشناسان تابلو سازی پارسیان که تابلو سازی شرق تهران است، تماس بگیرید تا کارشناسان تابلو سازی پارسیان به شما دوستان عزیز کمک کنند. تابلو سازی پارسیان از محدود تابلوسازی‎های معروف در تهران است که به ساخت انواع تابلو باتوجه به نیاز مشتری با بالاترین کیفیت می‌پردازد. حال اگر یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا و متناسب برای کسب و کار خود می‎خواهید کافیست تا کار خود را به تابلو سازی پارسیان بسپارید.

تابلو سازی

پركاربردترين انواع تابلوها

بهتر است که بدانید تابلوسازی انواع مختلفی دارد که در ادامه قرار است به پرکاربردترین انواع این تابلوها بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‎کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مطلب همراه ما باشید. این موضوع را هم باید افزود که قصد ساخت هر کدام از انواع این تابلوها را دارید، کافیست تا با کارشناسان سایت تابلو سازی پارسیان که تابلو سازی شرق تهران است، تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنند و به ثبت سفارش شما عزیزان بپردازند.

تابلو چلنيوم

در رابطه با تابلوی چلنیوم بهتر است که بدانید یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای تبلیغاتی است که در سال‌های گذشته برای خیلی از فعالان کسب وکار جذاب بوده است و اکثر آن‏ها برای تبلیغات کسب و کار خود از این تابلوها استفاده می‏کنند. چلنيوم ضد زنگ می‏باشد و در برابر گرما، سرما و باد از مقاومت بالایی برخوردار است. بهتر است که بدانید تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی دارد که از محبوب ترین و کاربردی‎ترین آن‎ها می‏توان به: تابلوی چلنیوم کریستالی، تابلوی چلنيوم ساده، تابلوی چلنيوم آر جی بی، تابلو چلنيوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ و تابلوی چلنیوم فول کالر اشاره کرد. این موضوع را هم باید افزود که تابلو سازی پارسیان انواع تابلوی چلنیوم را ارائه می‎دهد.

تابلوهاي ال اي دي (LED) ثابت

یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی تابلوهای ال ای دی ثابت هستند که ماژول‏ها منبع اصلی تولید نور در این تابلوها به شمار می‎روند. از مهمترین و بارزترین ویژگی‎های این نوع از تابلوها می‏توان به این که امکان نمایش نوشته‎ها و تصاویر در رنگ‎ها و افکت‎های مختلف نوری است، اشاره کرد. البته ناگفته نماند که این تابلوها می‏توانند هر گونه انیمیشن را به شکل ثابت نیز به نمایش بگذارند. در حالت کلی از پرکاربردترین تابلوهای نمایشی در حوزه تابلوسازی می‎توان به تابلو ال ای دی ثابت اشاره کرد.

تابلوهاي ال اي دي (LED)  روان

بهتر است که بدانید تابلوهای ال ای دی به طور کلی به دو خانواده بزرگ ثابت و روان تقسیم بندی می‏شوند که در قسمت قبل به توضیح تابلوهای ال ای دی ثابت پرداختیم، حال در این قسمت قرار است به نوع روان آن بپردازیم. در رابطه با تابلوهای ال ای دی روان می‏توان این گونه بیان کرد که این تابلوها متحرک هستند. بدین معنی که متون و جملات می‏توانند در آن حرکت کنند. در تابلوهای ال ای دی روان می‏توان از انواع افکت‏ها، انیمیشن، جلوه‏های متن و … برای جلب توجه، زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده کرد که به طور کلی به سه گروه زیر تقسیم می‎شوند.

تابلو ال ای دی روان تک رنگ: این نوع متون و انیمیشن‏ها را به صورت تک رنگ و هم چنین تن‏ها را با یک رنگ نمایش می‎دهد. به عنوان مثال تابلوی تک رنگ صورتی تمامی متن خود را تنها با رنگ صورتی نمایش می‎دهد.

تابلو ال ای دی روان سه رنگ، هفت رنگ و یا به صورت کلی چند رنگ: این نوع بسیار محبوب است و می‏تواند متون خود را با چندین رنگ مختلف نمایش دهد. به عنوان مثال در این نوع سه رنگ با رنگ‎های سبز، زرد، قهوه‏ای می تواند جمله‏ای را با سه رنگ نمایش دهد. مثلا می‏تواند (تابلو سازی پارسیان) را با سه رنگ نمایش دهد.

تابلو ال ای دی روان تمام رنگی: از جدیدترین و کاملترین نوع این تابلوها می‎توان به تابلو ال ای دی روان تمام رنگی اشاره کرد. به این نوع از تابلوها، نمایشگر ال ای دی تمام رنگی و یا حتی (تلویزیون شهری (LED نیز گفته می‎شود.

تابلو نئون

تابلو نئون

تابلو نئون یکی از پرکاربردترین تابلوهایی است که از زمان گذشته تا به اکنون مورد استقبال مردم قرار گرفته است، چرا که نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی از قیمت مناسب‎تری برخوردار است و هم چنین کیفیت بسیار بالایی نیز دارد. حال در صنعت تابلوسازی دو نوع تابلو نئون وجود دارد که این دو نوع شامل تابلو نئون پلاستیک و تابلوی نئون شیشه‌ای و یا همان نئون معمولی می‎باشند. حال با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی که در حال حاضر مردم گرفتار آن شده‏اند، میزان هزینه‌ای که برای تابلوی تبلیغاتی صرف می‎شود برای اکثر مشتریان بسیار مهم است. با این ‎که قیمت تابلو نئون همانند سایر تابلوها مشخص و ثابت نیست، اما با این حال نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی از قیمت مناسب‎تری برخوردار است. حال اگر می‎خواهید با قیمت مناسب و کیفیت بالا تابلو تبلیغاتی تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز تابلو نئون است. این موضوع را هم باید افزود که تابلو سازی پارسیان به ساخت انواع تابلو نئون با قیمت بسیار مناسب و کیفیت می‎پردازد.

تابلوهاي فلزي

از یکی دیگر از نمونه‎های پر کاربرد تابلوهای تبلیغاتی می‏توان به تابلوهای فلزی اشاره کرد. از تابلوهای فلزی به عنوان پرفروش‎ترین تابلوهای تبلیغاتی در دنیای تابلوسازی یاد می‎شود. بهتر است که بدانید این نوع از تابلوها با استفاده از فلزات مختلف همچون مس، استیل، آهن، گالوانیزه، برنج  و برنز به صورت تک فلزی و یا حتی ترکیبی از فلزات و سایر متریال‎ها ساخته می‎شوند.

در این قسمت به معرفی برخی از پرکاربردترین انواع تابلوها پرداختیم، حال باید افزود که برای سفارش هر کدام از این نوع تابلوها و یا تابلوهای مدنظرتان کافیست تا با کارشناسان تابلو سازی پارسیان که تابلو سازی شرق تهران است، تماس بگیرید تا کارشناسان ما بتوانند در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنند.

مزایای ساخت تابلو تبلیغاتی چیست ؟

بهتر است که بدانید تابلو نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی در برابر باد، سرما، گرما، تابش خورشید و … مقاوم‎تر است و خراب نمی شود. هم چنین اگر شخصی مجبور به جابجایی و نقل مکان شد، می‌تواند تابلو خود را نیز به راحتی جابجا کند و به محل مورد نظر خود ببرد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که تابلو سازی نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دیگر بیشتر در معرض دید عموم قرار دارد، به عنوان مثال ابزارهای تبلیغاتی دیگر همچون تراکت به گونه‎ای هستند که مردم به آن‎ها توجه کمی می‎کنند و حتی بدون نگاهی آن را دور می‌اندازند. اما به طور معمول تابلو در محل کسب و کار و یا مکان‎های عمومی که رفت‎وآمد در آن‌جا زیاد است، قرار می‎گیرد، از این رو خواه ناخواه هر فردی برای یک‌بار هم که شده به آن توجه می‏کند از این رو با استفاده از این ابزار تبلیغاتی افراد می‏توانند مشتری بیشتری را بدست آورند. به همین دلیل این ابزار تبلیغاتی نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری برخوردار است و این روزها مورد توجه خیلی از کسب‏وکارها قرار گرفته‏است. ناگفته نماند با توجه به این که تابلوها در انواع، مدل‏ها، رنگ‏های مختلف و هم چینن باتوجه به نیاز مشتری و به سلیقه او ساخته می‎شوند، از این رو به یکی از جذاب‎ترین و خاص‎ترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شده‏اند که این موضوع نیز یکی دیگر از مزیت های ساخت تابلو به عنوان ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‎رود.

تابلو سازی شرق تهران

سخن آخر در رابطه با تابلو سازی در شرق تهران

در این مقاله بیان کردیم که تابلو سازی به صورت بیلبورد در عبور گاها، بزرگراه‎ها یا محل کار و یا حتی فراز و نشیب بام‎ها و خیلی از مکان‎های دیگر قرار می‎گیرد و این روزها تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای محبوب تبلیغاتی به طرز چشم‌گیری رواج یافته است. هم‎چنین در ادامه به معرفی پرکاربردترین انواع تابلوها پرداختیم و مزایای ساخت تابلو را نیز بیان کردیم. حال امیدواریم این مقاله پاره‌ای از مشکلات شما دوستان عزیز راه حل کرده باشد. در انتها باید افزود که اگر قصد سفارش تابلویی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا با کارشناسان تابلو سازی پارسیان که تابلو سازی شرق تهران است، تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت