سفارش تابلو تبلیغاتی

در هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

ساخت تابلو برای فروشگاه ها و مجتمع های تجاری و پزشکی نوعی ارتباط سازی میان صاحب کسب و کار و مشتریان احتمالی است. با سفارش تابلو تبلیغاتی دارای طرح و رنگی زیبا و متناسب با حوزه فعالیت، می توان قوی ترین ارتباط سازی را با رهگذاران برقرار کرد و آنها را تبدیل به مشتری نمود.

برای سفارش یک تابلو تبلیغاتی خوب باید مواردی همچون تنوع رنگ ها، نوع گرافیک، نوع مواد به کار رفته، ارتباط موضوع تابلو با فروشگاه و … را در نظر گرفت و با انتخاب مرکزی معتبر و مطمئن، اقدام به ثبت سفارش کرد. ما در این صفحه از وب سایت تابلو پارسیان می خواهیم شما را برای سفارش تابلو تبلیغاتی به طور کامل راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

در هنگام سفارش تابلو تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، طراحی تابلو تبلیغاتی و نصب آن بر سر در فروشگاه اهمیت زیادی دارد و نقش موثر آن در جذب مشتریان به اثبات رسیده است. اگر تصمیم به سفارش تابلو تبلیغاتی دارید، موارد زیر را مد نظر قرار دهید :

انتخاب ابعاد مناسب برای تابلو

باید به این موضوع توجه داشته باشید که ابعاد مورد نیاز برای نصب تابلو تبلیغاتی چقدر است. اگر مغازه شما کوچک است، نصب تابلو بزرگ می تواند جذاب باشد و تابلو مغازه شما در دید بیشتری قرار می گیرد اما تابلو های با ابعاد کوچک تر هم اگر به خوبی طراحی شوند، می توانند جلب توجه کنند.

پس ابتدا به کسب و کار خود نگاه کنید و متناسب با آن، مناسب ترین اندازه و ابعاد را برای سفارش تابلو تبلیغاتی در نظر بگیرید.

در نظر گرفتن نوع فعالیت برای سفارش تابلو تبلیغاتی

فاکتور مهمی که در سفارش تابلو تبلیغاتی باید به آن توجه داشت، نوع فعالیت است. صاحب یک فروشگاه مواد غذایی هستید یا رستوران؟ نمایشگاه دارید یا دفتر رسمی؟

هر کدام از حوزه ها نیاز به طرح خاصی از تابلو تبلیغاتی دارند و نمی توان تابلویی که برای رستوران نصب می شود را در سر درب یک سوپر مارکت کوچک نیز نصب کرد. در طراحی تابلو تبلیغاتی باید بیشترین هماهنگی و تناسب با حوزه فعالیت شما وجود داشته باشد و مشتری بتواند ارتباط برقرار کند.

شلوغ نکردن تابلو

برای طراحی تابلو تبلیغاتی معمولا تابلوهای ساده تر مورد پسند هستند و شلوغ کردن زیاده از حد تابلو نتیجه ای جزء سردرگمی مشتری ندارد. طرح ساده، زیبا و عامه پسند را انتخاب کنید و در مورد رنگ تابلو نیز باید به رنگ بندی داخل فروشگاه و محل قرار گیری فروشگاه توجه داشت.

استفاده از عناصر مرتبط با حوزه فعالیت

بهتر است برای جذاب تر کردن ظاهر تابلو تبلیغاتی، از عناصر مرتبط با شغل استفاده شود. به عنوان مثال اگر تابلو برای یک فروشگاه لوازم آرایشی سفارش داده می شود، طراحی رژ لب یا سایر لوازم آرایشی می تواند تابلو را زیباتر کند یا برای تابلو یک رستوران، استفاده از تصویر غذاها پیشنهاد می شود.

به کار بردن رنگ های مکمل

رنگ تابلو تبلیغاتی اهمیت ویژه ای دارد و باید تا حد ممکن از رنگ های جذاب استفاده شود. تابلو بهتر است چند رنگ مکمل داشته باشد به عنوان رنگ های سفید و مشکی مکمل یکدیگر هستند و می توانند طیف رنگی جذابی را ایجاد کنند.

استفاده از نورپردازی

برای زیبایی ظاهری تابلو تبلیغاتی، نورپردازی بهترین گزینه است. نور پردازی برای تابلوهای حروف برجسته انجام می شود و لامپ های ال ای دی یا لامپ های اس ام دی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین برای تابلو تبلیغاتی استیل که امکان عبور نور از آن وجود ندارد، از لامپ هالوژن استفاده می شود.

سفارش تابلو تبلیغاتی

درج لوگو برای سفارش تابلو تبلیغاتی

اگر برای کسب و کار خود لوگو دارید، بهتر است آن را روی تابلو تبلیغاتی به نمایش بگذارید. حافظه دیداری و بصری مشتریان قوی است و درج لوگو علاوه بر زیبایی ظاهری، به نوعی باعث برندسازی نیز می شود و مشتری با دیدن لوگو شما به سراغتان می آید.

عوامل موثر در تعیین هزینه سفارش تابلو تبلیغاتی

برای سفارش تابلو تبلیغاتی باید هزینه آن را در نظر داشته باشید. نوع حروف برجسته، ابعاد تابلو، لبه های چلنیوم، قطر قلم و … همگی از عواملی هستند که روی قیمت تاثیر می گذراند.

تابلوهای تبلیغاتی در مدل های لبه سوئدی، چلنیوم، استیل، فرم لس، لاسو گاسی و … قابل سفارش هستند. برخی از انواع حروف برجسته روی تابلو به نسبت سایر مدل ها هزینه بیشتری دارند زیرا ظرافت کاری بالاتری نیاز دارند و زمان بیشتری روی آنها صرف می شود. به طور مثال، حروف برجسته چلنیوم ساده در زمانی سریع تر از حروف وکیوم طراحی می شوند و این عامل در افزایش دستمزد موثر است. ضمن اینکه برخی تابلو ها نیاز به برجسته سازی حروف در یک کلمه دارند اما بعضی تابلو ها چند کلمه ای هستند و هر کلمه بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

به جزء برجسته سازی حروف، قطر قلم هم می تواند هزینه را بیشتر یا کمتر کند. طراحی تابلو تبلیغاتی با قطرهای 5 تا 12 سانتی متر انجام می شود که با بیشتر شدن قطر قلم، هزینه نیز بالاتر می رود. قطر قلم با توجه به ابعاد تابلو تعیین می شود و اگر بزرگ باشد، نیاز به قطر قلم بزرگ تری نیز دارد تا خوانایی کافی را داشته باشد.

سفارش تابلوهای تبلیغاتی ارزان قیمت

تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو فلکسی، تابلو بنری یا تابلوهایی با چاپ استیکر نسبت به تابلوهای حروف برجسته قیمت پایینی دارند و اگر شما می خواهید یک تابلو با قیمت پایین سفارش دهید، این مدل ها پیشنهاد می شود.

تابلو های تبلیغاتی قیمت مناسب علاوه بر ارزان بودن، طراحی و پیاده سازی سریع و راحتی دارند و اجرای زیر ساز آنها نیز ساده و کم هزینه است. همچنین اگر در آینده قصد داشتید تابلو تبلیغاتی بهتری را نصب کنید، قابل تعویض نیز هستند.

تابلوهای تبلیغاتی ارزان دوام و مقاومت بالایی ندارند، از نظر ظاهری و جذابیت کاملا معمولی هستند و نور پردازی نیز در آنها اجرا نمی شود. پس لازم است در زمان سفارش تابلو های ارزان، به این موارد نیز توجه داشته باشید.

سفارش تابلوهای تبلیغاتی با قیمت متوسط

شما با هزینه نه چندان زیاد می توانید تابلو تبلیغاتی با کاربرد و جذابیت مورد انتظار سفارش دهید. تابلو های تبلیغاتی استیل، لایت باکس، چلنیوم ساده، نئون، یونولویتی و پلاستیکی، در این دسته جای دارند.

ماندگاری تابلو تبلیغاتی قیمت مناسب نسبتا بالاست و می تواند نظر مشتریان شما را جلب کند. زیبایی بیشتری نسبت به تابلوهای ارزان قیمت دارد و بسیاری از کسب و کار ها مخصوصا تازه کار ها، این مدل تابلوهای تبلیغاتی را سفارش می دهند.

سفارش تابلوهای تبلیغاتی گران قیمت

بعضی از تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلوهایی مثل تابلو وکیوم، تابلو چلنیوم، تابلو لاسوگاسی، تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود، تابلو تیتانیومی، تابلو سه بعدی و تابلو لبه سوئدی، قیمت بالایی دارند.

برای طراحی این نوع تابلوها وقت زیادی گذاشته می شود و در طراحی لبه های حروف برجسته، ظرافت و دقت زیادی صرف می شود.

جلوه بصری بالا، مقاومت در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف، جذب نگاه مشتریان، براق و درخشان، دارای نور پردازی، عدم خرابی و تیرگی رنگ از ویژگی های تابلوهای تبلیغاتی گفته شده است اما سفارش این نوع تابلو نیاز به صرفه هزینه بالایی دارد.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش اینترنتی تابلو تبلیغاتی

اگر می خواهید برای فروشگاه یا کسب و کار خود تابلو تبلیغاتی سفارش دهید، حتما تابلوسازی معتبر با ارائه نمونه کار پیدا کنید. تابلو به نوعی هویت و شخصیت مغازه شماست و تعویض یا تعمیرات مدام آن می تواند به فعالیت شما آسیب بزند. پس بهتر است قبل از هر اقدامی، گروه حرفه ای را در نظر بگیرید و با بررسی نمونه کار ها، اقدام به سفارش کنید.

گروه تابلو سازی تابلو پارسیان آماده راهنمایی و ثبت سفارش شما عزیزان در زمینه ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی همچون تابلو تبلیغاتی چلنیوم، لبه سوئدی، استیل و … در رنگ و طرح های دلخواه شماست.

کارشناسان ما در تابلو سازی پارسیان شما را برای انتخاب نوع تابلو مناسب حوزه فعالیت تان راهنمایی می کنند و سپس استادکاران ماهر، ساخت تابلو شما را آغاز می کنند. برای برقراری ارتباط، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت