سفارش تابلو کافه و کافی شاپ + نمونه کار و لیست قیمت

کافه ها و کافی شاپ ها پاتوقی برای جمع شدن های گاه و بیگاه و معاشرت میان جوانان هستند و بیشتر جوانان دوست دارند که وقت های آزاد خود را در یک کافه دنج و آرام بگذرانند و یا قرار های کاری و روزانه خود را در این مکان برگزار می کنند. همین موضوع باعث شده است که کافه داران به فکر جذاب تر کردن کافی شاپ خود باشند و به نسبت رقبا، مشتریان بیشتری را جذب کنند.

تابلو تبلیغاتی کافی شاپ اهمیت بسیاری در گسترش کار کافه دارد زیرا اولین جایی است که به چشم مشتری می آید. اگر شما هم صاحب کافه و کافی شاپ هستید و تصمیم دارید یک تابلو شیک و زیبا برای کافه خود طراحی کنید، برای سفارش تابلو کافه و آشنایی بیشتر با انواع آن در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تابلو کافی شاپ ها و نقش آن در رقابت

نصب تابلو برای کافی شاپ ابزاری برای رقابت است زیرا بیرونی ترین جلوه کسب و کار می باشد و با استفاده از آن می توان از رقبا پیشی گرفت. تابلویی که برای کافی شاپ می شود باید خاص و منحصر به فرد باشد و توصیه می کنیم از رقبای خود تقلید نکنید. انتخاب یک شرکت تابلو سازی حرفه ای با تیمی مجرب، می تواند به شما در طراحی و ساخت یک تابلو خاص کمک کند تا بهترین طرح تابلو را برای کسب و کار خود داشته باشید.

 

تابلو کافه

تابلو مناسب برای کافه و کافی شاپ

همه مشتریانی که به کافه می روند، به دنبال محیطی دنج و آرام هستند تا لحظاتی را به دور از هیاهو و شلوغی سپری کنند. به همین دلیل صاحبان کافه باید به دکوراسیون محیط بیرونی و محیط داخلی کافه خود اهمیت بسیاری بدهند تا رضایت مشتریان را به دست آورند.

تابلو نصب شده بر سر درب کافی شاپ، اولین چیزی است که از کافه به چشم می آید اما اینکه طراحی تابلو چگونه باشد، در جذب مشتری موثر خواهد بود.

در سفارش تابلو کافه ابتدا باید در نظر داشت که مخاطبان در چه محدوده سنی و از کدام قشر هستند. به عنوان مثال تابلویی که برای یک مشاور املاکی نصب می شود مناسب کافی شاپ هم نیست زیرا مشتریان این دو کسب و کار فرق می کنند.

به جزء مورد فوق، نورپردازی تابلو هم اهمیت زیادی دارد مخصوصا اینکه بیشتر مشتریان شما در شب مراجعه می کنند و اگر تابلو شما نورپردازی نداشته باشد، مشتری نمی تواند کافه شما را پیدا کند. اهمیت نورپردازی فقط برای پیدا کردن کافه توسط مشتری نیست بلکه از نظر ظاهری هم باعث زیبایی و جذابیت بیشتر کافه می شود.

برای ساخت تابلو کافه و کافی شاپ، همخوانی آن با فضای داخلی هم بهتر است رعایت شود مثلا اگر سبک دکوراسیون کافی شاپ شما سنتی است، نصب تابلو مدرن بر سر درب تابلو شاید چندان جالب به نظر نرسد.

یک ایده دیگر برای ساخت زیباتر تابلو کافی شاپ، طراحی ساده یا برجسته المان های مربوط به کافی شاپ است به عنوان مثال یک فنجان قهوه که به شکل برجسته روی تابلو کار شده است، ظاهر خاص و متفاوتی را به وجود می آورد و می تواند نظر مشتری را جلب کند. توصیه می شود در هنگام سفارش تابلو کافه ، با تابلو ساز صحبت کنید و نظرات او را هم در این مورد جویا شوید.

 

سفارش تابلو کافه

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش ساخت تابلو کافه ترموود 

اگر توجه کرده باشید بسیاری از کافی شاپی ها تابلو ترموود بر سر درب کافه خود نصب کرده اند زیرا این تابلو تمام ویژگی های ایده آل برای یک کافی شاپ را دارد.

تابلو ترموود از چوپ ساخته می شود که نوعی چوب صنعتی بوده و در مقایسه با چوب های طبیعی، مقاوم در برابر رطوبت و حشرات می باشد. تابلو های ترموود در شرایط آب و هوایی مختلف قابل نصب هستند و می توان بر روی آنها نورپردازی را هم اجرا کرد. نگهداری از این سبک تابلو کار سختی نیست و به دلیل رنگ تیره ای که دارد، کثیفی های روی آن کمتر به چشم می آیند.

سفارش تابلو لایت باکس دوطرفه برای کافی شاپ ها

تابلو لایت باکس دو طرفه هم مثل تابلو ترموود میان صاحبان کافی شاپ محبوب است. این مدل تابلو به صورت یک جعبه نورانی است که تابلو داخل آن قرار گرفته شده است و در دو مدل ثابت و قابل حمل، طراحی می شود. تابلو لایت باکس کافه خود را می توانید بر سر درب کافه نصب کنید و یا در خیابان بگذارید و به دلیل آنکه دو طرفه است، دید آسانی دارد.

 

ساخت تابلو چلنیوم برای کافی شاپ

تابلو چلنیوم از نظر مدرنی و مقاومت، حرف اول را در میان انواع تابلو ها می زند. این مدل تابلو به دلیل زیبایی و براقیت فوق العاده و همچنین تنوع رنگ و طرح، برای کافه و کافی شاپ مناسب است. روی تابلو چلنیوم یک پوشش محافظ قرار داده می شود که از ورود گرد و غبار جلوگیری می نماید همچنین می توان روی آن نورپردازی هم اجرا کرد تا به زیبایی هر چه تمام برسد.

تابلو چلنیوم در مدل های تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم ستاره ای، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم کریستالی ساخته می شود که قیمت هر یک متفاوت هستند. تمام این تابلو ها به صورت حروف برجسته کار می شوند و برای زیباتر کردن مدل ها می توان از دو پلکسی با دو رنگ متفاوت استفاده کرد تا زیبایی چند برابری به نمایش گذاشت. همچنین تابلو چلنیوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، بسیار مقاوم است و مصرف برق زیادی هم ندارد.

 

تابلو کافه و رستوران

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

سفارش تابلو ال ای دی برای کافی شاپ

تابلو ال ای دی برای کافی شاپ را می توانید در دو مدل ثابت و روان سفارش دهید. قیمت تابلو ال ای دی ثابت مناسب تر است و به دلیل راحتی ساخت، زودتر هم تحویل داده می شود اما نمای جذاب ندارد و بهتر است به عنوان تابلوهای فرعی کافه استفاده شود. در مقابل، تابلو ال ای دی متحرک هزینه ساخت بالاتری دارد و می توان بر روی آن انیمیشن اجرا کرد.

سفارش تابلو کامپوزیت برای کافی شاپ

برای تابلو کافه و کافی شاپ می توان تابلو کامپوزیت هم انتخاب کرد . مزیت تابلو کامپوزیت این است که قیمت مناسبی دارد و ساخت آن در هر سایز و اندازه ای امکان پذیر است. بر روی تابلو کامپوزیت معمولا حروف برجسته کار می شود تا نمای زیباتری داشته باشد و می توان برای زیباتر کردن تابلو، نورپردازی را هم انجام داد.

 

سفارش تابلو رستوران

سفارش تابلو استیل برای کافی شاپ

تابلو استیل مثل تابلو چلنیوم بسیار مقاوم است و در برابر عواملی همچون بارندگی و نور خورشید، آسیبی متوجه آن نمی شود. تابلو استیل می تواند در سر درب کافی شاپ شما فضای زیبایی را به وجود آورد و قابل کار در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی است. در زمان سفارش تابلو استیل برای کافی شاپ خود می توانید از تابلو ساز بخواهید که نورپردازی را هم بر روی تابلو کار کند.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

ساخت انواع تابلو کافه و کافی شاپ در شرکت تابلوسازی پارسیان

شما برای سفارش تابلو کافه و کافی شاپ خود نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید تا با انواع مدل های تابلو آشنا شوید و بهترین آنها را که مناسب فضای کافه شما باشد، انتخاب کنید. به همین جهت پیشنهاد می شود برای پرسیدن سوالات خود و دریافت راهنمایی های بیشتر، با تیم تابلو سازی پارسیان تماس بگیرید.

تابلوسازی پارسیان همه مدل تابلو را در متریال ها و ابعاد مختلف طراحی می کند و با داشتن تیم مجرب تابلو ساز، بهترین کیفیت را به مشتری ارائه می کند. جهت بررسی نمونه کارها، می توانید از وب سایت دیدن کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت