سفارش تابلو نما ساختمان + نمونه کار و لیست قیمت

برای شناساندن ساختمان به مردم و مشتریان و همچنین زیباسازی ظاهر ساختمان، می توان تابلو بر نمای ساختمان نصب کرد. تابلو نمای ساختمان قابل اجرا در پس زمینه های سنگی، ترموود، کامپوزیت و … می باشد که سلیقه شما و همچنین متریال نمای ساختمان تعیین می کند که چه مدل تابلویی مناسب است. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا برای ساخت و سفارش تابلو نما ساختمان، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

تابلو نما ساختمان

اهمیت ساخت تابلوی نمای ساختمان

همانطور که می دانید، برای خرید و فروش مجتمع ها و ساختمان های مسکونی و تجاری عوامل زیادی هستند که روی قیمت ساختمان تاثیر می گذارد. تابلو نصب شده بر نمای ساختمان می تواند توجه هر عابری را جلب کند و باعث اعتبار بخشی به آپارتمان می شود.

با نصب تابلو بر روی نمای شیک ساختمان خود آن را شیک تر کنید تا در کل شهر ساختمان شما بین مردم شناخته شود.

تابلو سنگ نمای ساختمان

چند نوع تابلو وجود دارد که بر نمای ساختمان نصب می شوند و شما می توانید با در نظر گرفتن متریال و مصالح ساختمان، تابلو مناسب را انتخاب کنید. بنابراین تابلو انتخاب شده برای نمای ساختمان می بایست با متریال سازگاری داشته باشد.

یکی از تابلو های جذاب برای نمای ساختمان، تابلو سنگی است. در این مدل تابلو، از سنگ به عنوان زمینه تابلو استفاده می شود و بر روی آن نام ساختمان به صورت حروف برجسته یا چلنیوم طراحی می شود.

برای ساخت تابلو سنگی نمای ساختمان لازم است هماهنگی مناسبی میان نما و تابلو وجود داشته باشد به همین دلیل باید در انتخاب رنگ و طرح ورق های پلکسی دقت کرد. ورق های انتخاب شده بهتر است با طرح، رنگ و بافت سنگ ساختمانی متناسب باشد تا ظاهر جذاب و زیبایی ایجاد شود.

نکات مهم نصب تابلو در نمای ساختمان

برای نصب تابلو نمای ساختمان لازم است بعضی نکات را مد نظر قرار دهید. اولین نکته مهم این است که مکان قرار گیری تابلو باید طوری طراحی شود که زیبایی و اصالت بنا از بین نرود و مثل یک شیء اضافه در ساختمان دیده نشود.

همچنین تابلو باید در محلی از نمای ساختمان قرار بگیرد که عابران بتوانند به راحتی آن را ببینند. حتما لازم نیست که تابلو در قسمت ورودی ساختمان نصب شود زیرا با قرار دادن تابلو در بخش های دیگر هم می توان آن را قابل رویت کرد.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

طراحی تابلو نما ساختمان

در ساخت تابلو نما ساختمان، طراحی گرافیکی تابلو اهمیت دارد و تابلوسازی که شما انتخاب می کنید، باید به اندازه ای حرفه ای و کار بلد باشد تا بتواند حروف داخل تابلو را با ظرافت کامل کار کند.

یک مدل تابلو نمای ساختمان نیز جنبه تبلیغاتی دارد. طراحی این مدل تابلو مناسب برای ساختمان های اداری و تجاری است و ابعاد کوچک تری برای آن در نظر گرفته می شود. برای نصب تابلو تبلیغاتی فضای کمتری در اختیار است به همین دلیل باید کوچک تر ساخته شود.

سفارش تابلو نما ساختمان

توجه به مصالح نما در ساخت تابلو نما ساختمان

تابلویی که برای نمای ساختمان ساخته می شود باید با توجه به مصالح نما، تهیه شود. هر نوع مصالح ساختمانی ویژگی های متفاوتی دارند و از نظر ظاهری هم فرق می کنند.

بنابراین برای سفارش ساخت تابلو نما ساختمان در کارگاه تابلو سازی، حتما جنس سنگ را ذکر کنید تا تابلو سازان متناسب با آن، ساخت تابلو را آغاز کنند.

حروف برجسته تابلو نما ساختمان

برای طراحی و ساخت تابلو نما ساختمان می توان هم از حروف انگلیسی و هم از حروف فارسی استفاده کرد اما چگونگی طراحی حروف اهمیت دارد. اجرای حروف برجسته روی نمای سنگی به روش دستی و توسط تابلوساز انجام می گیرد و یا اینکه از دستگاه های مخصوص استفاده می شود.

تابلو چلنیوم برای نمای ساختمان

تابلو چلنیوم هم برای نمای ساختمان سفارش داده می شود. این تابلو با ویژگی هایی همچون مقاوم بودن در برابر شرایط محیطی و قابلیت نورپردازی، قابل استفاده برای هر ساختمان مسکونی و تجاری است

پس می توانید برای سفارش تابلو زیباتر جهت نصب در نمای ساختمان، تابلو چلنیوم سفارش دهید. برای بهتر دیده شدن در شب این تابلو، نورپردازی هم انجام می گیرد که باعث ظاهر زیبای تابلو هم می شود.

تابلو چلینوم برای ساختمان های اداری و تجاری

ساختمان های اداری و تجاری و همچنین مراکز خرید می توانند برای نمای ساختمان خود تابلو چلنیوم را انتخاب کنند. ساخت تابلو برای این مراکز ضروری است و به جهت رقابتی که میان آنها وجود دارد، با نصب تابلو زیبای چلنیوم می توان مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه یا مرکز تجاری جذب کرد.

تابلو چلنیوم با امکان نورپردازی و همچنین ساخت در اندازه بزرگ، باعث می شود تا از دورترین فاصله هم ساختمان شما دیده شود و در چشم باشید.

نصب تابلو ترموود برای نمای ساختمان

تابلو ترموود هم می تواند برای نمای ساختمان نصب شود. این تابلو از جنس چوب صنعتی است و ظاهر مدرن و شیکی دارد. تابلو ترموود به عنوان پس زمینه دیگر تابلو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر خوبی در زیبایی بنا دارد.

بر روی تابلو ترموود حروف برجسته کار می شود و اگر بخواهید می توان بر روی آن نورپردازی هم انجام داد. با طراحی حروف برجسته و نورپردازی روی تابلو ترموود، یک تابلو جذاب برای نمای ساختمان خود تحویل بگیرید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

قیمت تابلو نما ساختمان

تابلو کامپوزیت نمای ساختمان

کامپوزیت هم مشابه با ترموود، متریالی برای ساخت تابلو نمای ساختمان است. تابلو کامپوزیت عمدتا برای ساختمان های اداری و همینطور مراکز خرید و تجاری کاربر دارد و با استفاده از این تابلو، فروشگاه یا اداره بیشتر به چشم می آید.

تابلو کامپوزیت را می توان در ابتدای ورودی ساختمان نصب کرد و حروف به صورت برجسته روی آن طراحی می شوند.

از مزایای تابلو کامپوزیت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • سبک است
  • عایق صدا و حرارت است
  • قابلیت اجرای طرح های زیبا را دارد
  • رنگ بندی متنوع دارد.
  • در برابر آتش مقاوم است
  • از نفوذ آب به نما جلوگیری می کند
  • نیاز به شستشوی مداوم ندارد

نور پردازی تابلو نما ساختمان

قوانین نصب تابلوها در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری

  • برای نوشته های روی تابلو باید قوانین کشور و همچنین قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رعایت شده باشد.
  • توجه کنید که نوشته های روی تابلو بدون غلط املایی باشد.
  • اگر کاربرد تابلو برای شناساندن ساختمان است، باید به زبان فارسی طراحی شود.
  • ساختمان های نظامی، درمانی، علمی و پمپ های بنزین و گاز مجاز به نصب تابلو الکتریکی نمی باشند.
  • حداکثر ارتفاع نصب تابلو برای نمای ساختمان باید رعایت شود که بالاترین قسمت دست انداز پشت بام است.
  • برای نصب تابلو نمای ساختمان توجه داشته باشید که جلوی پنجره یا قسمت نورگیر ساختمان را اشغال نکند.
  • نصب تابلو ساختمان نباید نیاز به قطع کردن درختان داشته باشد.
  • نصب تابلو نزدیک بناهای تاریخی تنها در صورتی مجاز است که مجوز از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی را گرفته شده باشد.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

سفارش تابلو نما ساختمان در کارگاه تابلو سازی پارسیان

برای سفارش ساخت تابلو نما ساختمان خود پیشنهاد می کنیم از نمونه تابلوهای کارگاه تابلو سازی پارسیان دیدن کنید و از طریق این کارگاه، تابلو ساختمان خود را سفارش دهید.

متریال درجه یک و با کیفیت و قیمت مناسب، ویژگی تابلوهای ساخته شده در کارگاه تابلو سازی پارسیان است. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاه های تابلوسازی و همچنین برخورداری از تیمی حرفه ای و مجرب، ساخت تابلو شما را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان انجام می دهد. می توانید از طریق وبسایت نمونه کارها را ببینید و سپس برای ثبت سفارش، تماس حاصل بفرمایید.

 

نمونه کار تابلو نما ساختمان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت