سفارش تابلو مشاور املاک + نمونه کار و لیست قیمت

تابلو مشاور املاک

یکی از مواردی که باعث جذاب تر شدن محیط و بهتر شدن شرایط در یک کسب و کار مثل مشاور املاک می شود، ظاهر و نمای مشتری پسند مجموعه است. برای کسی که اولین بار است به مشاور املاک شما مراجعه کرده است، اهمیت دارد که نمای دکوراسیون چگونه باشد به همین دلیل ضروری است که شما صاحبان و مشاوران املاک، به تبلیغات بصری مرکز خود برای جذب کردن مشتریان بیشتر اهمیت دهید. سفارش تابلو برای مشاور املاک، می تواند شما را تبلیغ کند و راحت تر به مشتریان معرفی شوید پس از اهمیت آن غافل نشوید. اگر صاحب یک مشاور املاک هستید، در این صفحه ما را همراهی کنید تا برای سفارش تابلو شما را راهنمایی نماییم.

اهمیت سفارش تابلو برای مرکز مشاور املاک

 امروزه که هر کسب و کاری برای بهتر دیده شدن خود اقدام های تبلیغاتی متفاوتی را انجام می دهد، سفارش تابلو برای فروشگاه یا مرکز کسب و کار، راحت ترین روشی است که به مشتری معرفی شوید و از رقبای این صنف متمایز شوید.

تابلویی که بر سر درب مرکز شما نصب می شود، اولین بخشی است که مراجعه کننده شما آن را می بیند. با نصب تابلو، می توانید عابرین را تبدیل به مشتریان احتمالی آینده خود کنید و هر چقدر که تابلو شما جذاب تر باشد، راحت تر در ذهن مشتری باقی می مانید.

انواع تابلو مشاور املاک قابل سفارش

شما برای مشاور املاک خود می توانید مدل های مختلفی از تابلو را سفارش دهید اما توصیه می شود قبل از اقدام به تهیه تابلو، درباره انواع مدل های آن تحقیق کنید تا یک مدل مناسب را انتخاب و خرید نمایید.

عوض کردن های مداوم تابلو مشاور املاک می تواند تاثیر منفی بر کسب و کار بگذارد و مشتریان را در پیدا کردن آدرس شما با مشکل مواجه کند پس بهتر است در همین ابتدای کار، یک مدل تابلو سفارش دهید که حداقل تا چند سال آینده نیازی به تعویض نداشته باشد.

در انتخاب تابلو، به متریال و جنس آن توجه داشته باشید که به این راحتی ها آسیب نبیند. همچنین در برابر عواملی مثل بارندگی و نور خورشید دچار فرسودگی نشود.

سفارش تابلو املاک

تابلو مشاور املاک چلنیوم

تابلو چلنیوم از نوعی آلیاژ آلومنیوم و پلکسی گلاس ساخته می شود و از مدرن ترین و مقاوم ترین تابلوهایی است که شما می توانید سفارش دهید. در این مدل تابلو، رویه تابلو از ورق های پلکسی و لبه آن از ورق های چلنیوم است.

جنس زیر سازی حروف برجسته در تابلو چلنیوم، از پی وی سی با ضخامت 8 تا 10 میلی متر است. ورق چلنیوم به دلایلی از قبیل مقاوم بودن در مقابل شرایط محیطی مختلف و ضد زنگ بودن، مناسب برای طراحی تابلو فروشگاه ها و املاکی ها می باشد.

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

تابلو  املاک استیل

تابلو استیل هم پر طرفدار تر است و از نظر زیبایی و مقاومت گزینه مناسبی برای تابلو مشاور املاک است. در ساخت تابلو استیل از استیل ضد زنگ استفاده می شود و این جنس در مقابل نور خورشید و رطوبت مقاوم است.

تابلو استیل به دلیل آنکه نور را از خود عبور نمی دهد، به صورت دوبل یا پلکسی طراحی می شود تا بتوان نورپردازی را نیز در آن اجرا کرد.

 تابلو املاک وکیوم

تابلو مشاور املاک وکیوم تابلویی با حروف برجسته سه بعدی و لبه هایی گرد است که به دلیل تنوع رنگی بالا و امکان اجرای نورپردازی در آن، پر طرفدار است.

این مدل تابلو قیمت بالایی دارد و از نظر استحکام و زیبایی ظاهری با تابلو چلنیوم رقابت می کند.

سفارش تابلو مشاور املاک

تابلو مشاور املاک لایت باکس

تابلو لایت باکس همانطور که از روی اسم آن نیز حدس می زنید، جعبه نوری است که طرح و پوستر مد نظر داخل جعبه چاپ یا نصب می شود.

با توجه به نور بالای تابلوی لایت باکس، طرح یا تصویر چاپ شده در آن به صورت کامل روشن و واضح نمایش داده می شود

تابلو لایت باکس قابل اجرا در جنس های مختلفی از جمله چلنیوم، کامپوزیت، چوب، پلکسی و … می باشد.

تابلو لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی یا تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت، یک مدل دیگر تابلو تبلیغاتی قابل سفارش برای مشاور املاک است. تابلو لاسوگاسی حروف برجسته ای از جنس فلز است و لامپ ها به گونه ای داخل حروف برجسته قرار گرفته اند که باعث نورپردازی و روشنایی تابلو می شوند.

تابلو مشاور املاک لبه سوئدی

تابلو لبه سوئدی هم می تواند برای مشاور املاک سفارش داده شود این مدل تابلو مشابه با تابلو چلنیوم است اما با این تفاوت که نحوه قرار گرفتن ورق های پلکسی در تابلو چلنیوم حدودا چند میلی متر داخل لبه است اما در تابلو لبه سوئدی ورق های پلکسی گلس روی لبه نصب می شوند و اضافات روی تابلو مشاهده نمی شود.

قیمت سفارش تابلو مشاور املاک

قیمت تابلو مشاور املاک با توجه به سفارش شما تعیین می شود و موارد زیر در تعیین قیمت تاثیر می گذارند :

  • حروف برجسته
  • نوع زیرساز تابلو
  • قاب دار یا بدون قاب بودن تابلو
  • نوع تابلو
  • پانچ بودن تابلو (پانچ سوراخ هایی است که با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ روی تابلو ایجاد می شود و باعث خروج نور از بخش های سوراخ شده می گردد)
  • رینگی بودن تابلو (رینگ برش هایی هندسی شکلی می باشد که با اعمال بر روی لبه های حروف برجسته، باعث جذابیت بیشتر تابلو می شود
  • نحوه نورپردازی تابلو
  • به کار بردن دستگاه خنک کننده برای تابلوهای با نور
  • به کار بردن تایمر جهت تنظیم خاموشی و روشنی

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

نکات مهم برای سفارش تابلو مشاور املاک

برای سفارش تابلو در هر صنفی باید به نیاز مشتریان آن صنف توجه کرد و سپس هم راستا با حوزه کاری، طرح، رنگ و ساختار کلی تابلو انتخاب شود. شما برای سفارش تابلو مشاور املاک خود، ابتدا باید نمونه تابلو های این حوزه را بررسی کنید تا بتوانید ایده بگیرید. در این زمینه می توانید از تیم تابلو سازی نیز مشاوره دریافت کنید.

تابلو مشاور املاک باید طراحی به‌ روز داشته باشد زیرا مشتریان ترجیح می دهند در مراجعه به یک مشاور املاک، تابلو جدید و مدرن ببیند نه یک تابلو قدیمی و خاک خورده که می تواند اعتبار مرکز را هم زیر سوال ببرد.

تابلوهای مقاوم به شرایط محیطی متفاوت مثل تابلو چلنیوم، انتخاب مناسبی هستند زیرا هم در برابر عوامل جوی مقاوم هستند و آلودگی به سمت خود جذب نمی کنند و هم با طرح و رنگ های متنوع، زیبایی را برای مرکز مشاوره املاک فراهم می آورند.

دومین نکته ای که در سفارش تابلو مشاور املاک باید مد نظر شما قرار بگیرد، طراحی با سایز مناسب است. ابعاد تابلو نقش تعیین کننده ای در دیده شدن مشاور املاک شما دارد و هر چه بزرگ تر باشد، از فاصله دورتر بهتر دیده می شوید. فونت نوشته ها هم باید متناسب با سایز تابلو انتخاب شود.

به جزء موارد فوق، تاثیر رنگ را بر روی تابلو مشاور املاک خود نادیده نگیرید و این موضوعی نیست که خودتان بتوانید درباره آن تصمیم گیری درستی داشته باشید. کارشناسان با تجربه که در زمینه تابلو سازی فعالیت می کنند، با توجه به حوزه فعالیت شما رنگ های ایده آل را پیشنهاد می دهند و شما می توانید یک رنگ یا چند رنگ در هارمونی با یکدیگر را برای تابلو خود انتخاب کنید.

تابلو مشاور املاک

معرفی تابلو سازی برای سفارش تابلو مشاور املاک

 

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

در پایان می خواهیم مجموعه تابلو سازی پارسیان را به شما معرفی کنیم تا تابلو مرکز مشاور املاک خود را توسط مجموعه ای حرفه ای و مجرب طراحی کنید. تیم تابلو سازی پارسیان چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کند و با داشتن کادری با تجربه و ماهر، آماده طراحی تابلو مشاور املاک شما در مدل دلخواهتان است. می توانید با این مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید سپس در صورت تمایل، اقدام به ثبت سفارش نمایید. پس از قطعی شدن سفارش شما در تابلو سازی پارسیان، تابلو شما در کارگاه تابلوسازی شروع به طراحی می شود و در کمترین زمان، تحویل داده خواهد شد.

نمونه تابلو مشاور املاک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت