سفارش تابلو فروشگاه موبایل + نمونه کار و لیست قیمت

به محض شروع کسب و کار جدید در قالب یک فروشگاه موبایل  خرید و سفارش تابلو فروشگاه موبایل بسیار حائز اهمیت است.

فروشگاه های موبایل کسب و کارهایی هستند که باید بسیار متفاوت باشند زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد و برای جذب مشتری باید بتوانند متمایز با دیگر مغازه ها باشند. سفارش تابلو فروشگاهی موبایل مناسب ترین گزینه برای جذب مشتری است . با استفاده از آن می توانید خدمات و محصولات خود را در عرض چند ثانیه به بازدیدکنندگان نشان دهید و فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در ادامه این مطلب از تابلوسازی پارسیان همراه ما باشید تا به شما عزیزان انواع مدل های تابلو فروشگاهی را معرفی کنیم و بگوییم یک تابلو تبلیغاتی مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

سفارش تابلو فروشگاه موبایل

انواع تابلو فروشگاه موبایل فروشی

در قسمت بعدی تعدادی از محبوب ترین تابلوهای فروشگاه موبایل را معرفی می کنیم تا بتوانید با نصب آنها در هر کجا که هستید فروش خود را افزایش دهید.

  • تابلو فروشگاه موبایل چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از جذاب ترین بیلبوردهای موجود در طرح ها و رنگ های متنوع است. این تابلو فروشگاهی چلنیوم خاصیت ضد زنگ زدگی دارد زیرا از آلومینیوم ساخته شده و در شرایط مختلف قابل استفاده است. برای سفارش تابلو فروشگاه موبایل چلنیوم کافی است به وب سایت تابلو سازی پارسیان tabloparsian.com مراجعه کنید و انواع این نمونه تابلو را به راحتی مشاهده کنید. ورق های چلنیوم عمدتاً برای ساخت این تابلوها از حروف برجسته استفاده می شوند زیرا ورق های چلنیوم بسیار انعطاف پذیر هستند و با استفاده از ابزار مخصوص می توان طرح های مختلفی از این تابلو را ساخت.

  • تابلو کامپوزیت فروشگاه موبایل

اگر قصد دارید نمای فروشگاه موبایل فروشی شما ظاهری بسیار جذاب و مدرنی داشته باشد تابلوهای کامپوزیت یک گزینه بسیار عالی برای این کار هستند. از ویژگی های مهم این تابلو ها این است که به راحتی کثیف نمی شوند ،ضد حریق هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند. برای جذابیت بیشتر تابلو فروشگاه موبایل خود می توانید از کاغذ لمینت به عنوان پایه تابلو انتخابی استفاده کنید وعلاوه بر زیبایی مقاومت آن را چندین برابر افزایش دهید. شما می توانید برای سفارش تابلو فروشگاهی موبایل کامپوزیت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با مشاوران ما در مجموعه تابلوسازی پارسیان ارتباط برقرار کنید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

  • تابلو فروشگاه موبایل فروشی مدل نئون

یکی از تابلوهایی که طی سالیان متمادی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده تابلو نئون است که می توان از آن در هر مکانی حتی فضای داخلی فروشگاه استفاده کرد. تابلوهای نئون فلکسی این قابلیت را دارند که می توان آن ها را در رنگ های مختلف ساخت و از رنگ های گوناگون در یک تابلو می توان استفاده کرد. این مدل تابلو به دلیل خاصیت فانتزی و شیکی که دارد می تواند به راحتی توجه همه افراد را به سمت خود جلب کند.

اگر شما در کسب و کار خود یک تابلو مناسب انتخاب کنید در واقع بهترین راه را برای شناساندن خود به دیگران انتخاب کرده اید. امروزه اکثر کسب و کارها و فروشگاه ها با پیشرفت تکنولوژی تابلوهای قدیمی و پارچه ای خود را کنار گذاشته و از تابلوهای فروشگاهی جدید با نورپردازی مناسب و طرح های متفاوت استفاده می کنند.

  • تابلو فروشگاه موبایل مدل پولکی

تابلو تبلیغاتی فروشگاهی موبایل مدل پولکی بسیار براق و ظاهری شیکی دارد. در قسمت پایین حروف برجسته از صفحاتی به اشکال هندسی مختلف استفاده شده است. این اشکال هندسی روی تابلو در جای خود خاصیت لغزشی دارند و می لغزند به همین علت زیبایی چشمگیری به مغازه یا فروشگاه شما می بخشند و به راحتی توجه همه افراد رهگذر را به خود به راحتی جلب می کند. لازم به ذکر است که بدانید این تابلو فروشگاهی در مکان هایی که باد شدیدی می وزد اصلا مناسب نیست زیرا مقاومت کمی دارند.

برای مشاهده انواع مدل تابلو و سفارش تابلو فروشگاه موبایل مدل پولکی می توانید به وب سایت تابلوسازی پارسیان مراجعه کنید و با شماره تماس های موجود در این سایت با مشاوران متخصص ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

تابلو فروشگاه موبایل

  • تابلو فروشگاهی موبایل لبه سوئدی

این تابلو تا حد زیادی مشابه تابلو تبلیغاتی مدل چلنیوم است که در بالای این مطلب درباره این تابلو توضیح داده ایم. تنها تفاوتی که بین این دو تابلو است این است که به جای استفاده از ورق چلنیوم برای ساخت تابلو لبه سوئدی از ورق  آلومینیومی استفاده می شود. برای سفارش تابلو فروشگاه موبایل لبه سوئدی و مشاهده انواع نمونه کار می توانید به وب سایت تابلوسازی پارسیان مراجعه کنید. برای طراحی و تولید تابلو فروشگاهی موبایل سوئدی از طلق های پلکسی با تنوع رنگ های گوناگون می توان استفاده کرد که باعث جذابیت در مدل و طرح تابلو فروشگاه شما می شود.

  • تابلو فروشگاهی موبایل مدل روان

طرح های مختلف را می توان به راحتی بر روی تابلو روان نمایش داد و در صورت نیاز می توان طرح را تغییر داد. این مدل تابلوها را می توان در مکان های مختلف فروشگاه از جمله روی شیشه و سردر فروشگاه نصب کرد. تابلوهای مدل روان را نیز می توان به صورت قابل حمل نیز طراحی کرد.

تابلو موبایل فروشی

اهمیت انتخاب تابلو مناسب برای کسب و کار

  • جذب مشتری

مردم دیگر تابلوهای قدیمی ساده را دوست ندارند و اغلب به دنبال گزینه های منحصر به فرد و چشمگیرتری هستند. تابلوهای راهنمای فروشگاه باید به گونه ای طراحی شوند که نمایانگر خدمات و دامنه کسب و کار باشد و توجه مخاطب را به میزان کافی جلب کند. شما می توانید برای خرید و سفارش تابلو فروشگاه موبایل به وب سایت tabloparsian.com مراجعه کنید.

  • اهمیت پیدا کردن آدرس

البته اگر مشتریان نتوانند فروشگاه شما را به راحتی پیدا کنند، نمی توانید فروش و سود خوبی داشته باشید. همچنین، مشتریان قدیمی که به فروشگاه شما آمده اند، می خواهند دفعه بعد بتوانند به راحتی و بدون سردرگمی فروشگاه شما را پیدا کنند. بنابراین، برای نشان دادن آدرس فروشگاه به مشتریان خود به یک تابلو فروشگاهی جذاب نیاز دارید.

  • اهمیت در رقابت

اهمیت تابلوهای فروشگاهی در جذب مشتری و جنبه رقابتی نصب تابلوهای جذاب را نمی توان نادیده گرفت. اگر از تابلویی استفاده می کنید که با طراحی خاص و منحصر به فرد شما متمایز باشد  شما از هم صنفان خود بسیار جلوتر هستید.

  • اهمیت در سود آوری و فروش بیشتر

یکی دیگر از دلایل اهمیت تابلوهای فروشگاهی افزایش فروش و سود است. همانطور که گفتیم نصب تابلوی منحصر به فرد در جلوی فروشگاه باعث جلب اعتماد مشتریان بیشتر شده و می تواند مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه شما جذب کند. این اصلی ترین دلیل برای افزایش سود و فروش بیشتر در کسب و کار شما است.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

در انتخاب و سفارش تابلو فروشگاه موبایل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

  • توجه در طراحی تابلو فروشگاهی موبایل

اولین نکته ای که موقع سفارش تابلو فروشگاه موبایل بایدبه آن توجه کرد طراحی آن تابلواست. طراحی و مدل تابلو نقش بسیار مهم و پررنگی برای جذب مشتریان به سمت فروشگاه دارند. استفاده از طراحی خوب باعث جذب مشتری و تبدیل آنها به مشتریان ثابت و وفادار می شود.

  • شلوغ نکردن تابلو فروشگاهی

یکی دیگر از نکات مهمی که در سفارش تابلو فروشگاه موبایل باید به آن توجه کنید شلوغ نکردن طرح تابلو است. تابلوی فروشگاه موبایل با طرح های شلوغ مشتری را گیج می کند و در ذهن او آشفتگی ایجاد می کند.

پیشنهاد می کنیم در تابلوی تبلیغاتی خود از طرح های ساده، زیبا، شیک و پرطرفدار استفاده کنید. این به مشتری کمک می کند تا در مدت کوتاهی با آنها ارتباط برقرار کند و کسب و کار شما رشد کند.

  • از عنصرهای مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید

به عنوان مثال کسب و کار شما مرتبط با یک فروشگاه موبایل یا لوازم جانبی گوشی است باید سعی کنید در طرح تابلو تبلیغاتی خود موقع سفارش تابلو فروشگاه موبایل از یک تصویر موبایل بر روی تابلو فروشگاه خود استفاده کنید. نحوه قرار دادن تصویر نیز تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. طراحی تصویر و لوگو یکی از مواردی است که مشتری را به محض دیدن آن حس می کند و همچنین با زمینه کسب و کار شما آشنا می شود.

  •  نورپردازی

بسیاری از تابلوهای فروشگاهی موبایل از نور برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند. راه های زیادی برای روشن کردن تابلو وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از حروف و برخی از اعداد در نور پردازی استفاده می کنند.

  • گذاشتن لوگو روی تابلو

لوگو تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد. اگر موقع سفارش تابلو فروشگاه خود لوگو کسب و کار خود را درج کنید تاثیر زیادی بر ثبات آن در ذهن مشتری خواهد داشت  و از این رو باعث افزایش فروش و مشتری های شما می شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت