سفارش تابلو سوپر مارکت + نمونه کار و لیست قیمت

در شلوغی شهر که تعداد زیادی از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها هر کدام به روشی خود را تبلیغ می کنند، سفارش تابلو برای سوپر مارکت می تواند بهترین شکل معرفی برند یا مغازه شما باشد و طراحی خاص و منحصر به فرد آن تاثیر زیادی در جذب مشتریان دارد. با سفارش تابلو سوپر مارکت خود، تابلو شما با دستگاه های تابلوسازی طراحی و ساخته می شود و حروف برجسته تابلو به روش دستی یا دستگاهی برش داده می شوند و به زیبایی هر چه تمام روی تابلو نصب می شوند. در این صفحه شما را برای سفارش تابلو سوپر مارکت به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

ویژگی های یک تابلو سوپر مارکت خوب

نصب یک تابلو برای سوپر مارکت می تواند مشتریان را به سمت شما جلب کند. یک تابلو سوپر مارکت حرفه ای با چند کلمه اطلاعاتی که روی آن درج شده است، فروشگاه یا سوپرمارکت شما را به مشتری می شناساند و در برند سازی محلی نیز کمک کننده است.

اما یک تابلو سوپر مارکت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در زیر این ویژگی ها را بررسی می کنیم :

انتخاب فونت ساده و خوانا

برای سفارش تابلو سوپر مارکت خود فونت ساده و خوانا را انتخاب کنید. شما باید در یک تابلو با ابعاد محدود، چند کلمه درج کنید که استفاده از فونت های درشت و غیر قابل مفهوم شاید در ابتدای کار جذاب باشد اما پس از مدتی تکراری به نظر می رسد و شاید مجبور به تعویض آن شوید.

ابعاد تابلو

تا جایی که محل نصب تابلو اجازه می دهد، تابلو با ابعاد بزرگ سفارش دهید تا متن درج شده بر روی آن نیز نمای بیشتری داشته باشد. یک تابلو مغازه بزرگ با فونت درشت، از فاصله دور نیز جذاب است.

تابلو سر در مغازه سوپر مارکت

ترکیب رنگ های متضاد

برای جذاب کردن تابلو سوپر مارکت خود می توانید رنگ های در تضاد هم را استفاده کنید. ترکیب رنگی مناسب پس زمینه و متن تاثیر زیادی روی فروش شما می گذارد و از نظر بصری نیز خیره کننده است.

استفاده از کلمات برای برقراری سریع تر ارتباط

برای تابلو فروشگاه خود از جملاتی استفاده کنید که با مردم سریع تر ارتباط برقرار کرده و نام فروشگاه شما را به خاطر بسپارند.

اضافه کردن تصاویر به تابلو

می توانید برای زیباتر شدن نمای تابلو سوپر مارکت خود، تصاویری را به آن اضافه کنید مثل تصاویر مواد غذایی، خوراکی ها و …

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

انواع تابلو قابل سفارش برای سوپر مارکت

اگر برای سفارش تابلو سوپر مارکت خود به یک تابلو سازی مراجعه کنید، از شما پرسیده می شود که چه مدل تابلویی مدنظرتان است. شما می توانید از میان انواع مدل تابلو هایی که در ادامه معرفی می شوند، یک مدل را انتخاب کنید :

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یک مدل تابلو پر سفارش برای سوپر مارکت است که با چاپ فلکس بر روی متریال های مختلف مثل چوب یا پارچه، طراحی می شود. این مدل تابلو به دلیل قیمت مناسب و ارزان خود، سفارش دهندگان زیادی دارد.

تابلو بنری

تابلو بنری هم مثل تابلو فلکسی به دلیل طراحی ساده و متریال های ارزان، قیمت مناسبی دارد. این مدل تابلو با استفاده از دستگاه چاپ بنر طراحی می شود و می توان هر نوع تصویر یا نوشته ای را بر روی تابلو اجرا کرد.

تابلو تبلیغاتی سوپر مارکت

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم انتخابی مناسب برای خاص پسند هاست. این مدل تابلو با روش های متفاوتی اجرا می شود و شما می توانید با اعمال سلیقه خود، آن را سفارش دهید. تابلو چلنیوم قابلیت نورپردازی دارد و با داشتن نوار اسفنجی گردگیر، مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف برجسته می شود.

تابلو وکیوم

این تابلو مدل جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی است که حروف برجسته آن با استفاده از حرارت پلکسی گلس و پرس آن در قالب، ساخته می شوند.

تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت را نیز می توانید به عنوان تابلو سوپر مارکت خود انتخاب کنید. این مدل تابلو از ورق های آلومینیومی کامپوزیت ساخته می شود و به دلیل سبک بودن کامپوزیت، وزن نهایی تابلو کم است. می توانید ورق کامپوزیت را به عنوان زیر ساز تابلو سوپر مارکت خود استفاده کنید و سپس حروف برجسته مدنظرتان را روی آن به اجرا در بیاورید.

تابلو ترموود

تابلو ترموود از چوب مقاوم ساخته می شود. این مدل تابلو برای سوپر مارکت ها استفاده زیادی ندارد اما با توجه به سلیقه خودتان می توانید آن را سفارش دهید. تابلو ترموود عمدتا توسط رستوران ها، کافه ها و فست فودی ها سفارش داده می شود.

تابلو فلزی

اگر تابلو با دوام و مستحکم می خواهید، تابلو فلزی سفارش دهید. برای ساخت تابلو فلزی از فلزات مختلفی می توان استفاده کرد که جنس استیل پر کاربردترین آنهاست. تابو استیل علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که دارد، در مقابل عواملی همچون بارندگی و آفتاب زدگی هم مقاوم است

تابلو لایت باکس

این مدل تابلو به صورت یک جعبه نورانی است که طرح مد نظر شما توسط دستگاه چاپ بر روی متریال های مختلفی مثل کاغذ یا پارچه چاپ می شود و سپس داخل یک باکس قرار می گیرد. تابلو لایت باکس به شکل های متفاوتی اجرا می شود و این مدل تابلو برای سوپر مارکت های بزرگ بسیار جذاب است .

تابلو مغازه سوپرمارکتی

تابلو نئون

این تابلو شامل دو نوع نئون شیشه ای و نئون پلاستیک است. هر دو مدل برای ساخت تابلو تبلیغاتی سوپر مارکت استفاده می شوند اما قیمت تابلو نئون پلاستیک مناسب تر است.

تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی جزو تابلوهای تبلیغاتی مدرنی است که در نوع ال ای دی ثابت و ال ای دی روان، قابل کار است. این مدل تابلو هم به عنوان تابلو سر در مغازه و هم به عنوان تابلو دور درب ورودی یا دور شیشه می تواند استفاده شود.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

قیمت سفارش تابلو سوپر مارکت

قیمت سفارش تابلو سوپر مارکت متنوع است زیرا عواملی مثل نوع تابلو تبلیغاتی سوپر مارکت، متر محیط تابلو، ارتفاع تابلو از زمین، برند تولید کننده هر یک از متریال ها و کیفیت آنها، لامپ های اس ام دی، زیرسازی تابلو، قاب تابلو سوپر مارکت، نوع حروف برجسته و …. در تعیین قیمت تاثیر می گذارند.

مراحل ساخت تابلو سوپر مارکت

بعد از سفارش تابلو سوپر مارکت خود، مراحل ساخت تابلو شما در کارگاه تابلو سازی انجام می گیرد. در کارگاه، پس از آنکه حروف برجسته مد نظر شما با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای همچون دستگاه برش لیزری طراحی می شوند، بر روی تابلو نصب می گردند و پس از انجام سیم کشی ها، تابلو تحویل شما داده می شود.

طرح تابلو سوپرمارکت معمولاً با یک نام همراه با یک تصویر انجام می شود . طراحی تابلو سوپرمارکت معمولاً ساده است و بیشتر از تابلو بنری و تابلو فلکسی برای سفارش تابلو مغازه سوپرمارکت استفاده می کنند .

سفارش تابلو سوپر مارکت

سفارش تابلو سوپر مارکت

اگر تصمیم تان برای سفارش تابلو سوپر مارکت قطعی است، پیشنهاد می کنیم تابلو خود را در شرکت تابلوسازی پارسیان سفارش دهید. نمونه کارهای این شرکت در سایت tabloparsian.com موجود است که می توانید آنها را ببینید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

تیم تابلو سازی پارسیان همه مدل تابلو با بودجه مناسب مشتریان را طراحی و اجرا می کند و تابلوها قابل اجرا در رنگ و طرح دلخواه مشتری می باشند. همچنین مشاوره قبل از سفارش در نظر گرفته شده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید سوالات خود را راجع به تابلو ها بپرسید و با اطلاعات کامل، سفارش دهید. به لطف حضور تابلو سازان حرفه ای در مجموعه و استفاده از دستگاه های پیشرفته تابو سازی، سفارشات تابلو در مجموعه پارسیان به سرعت ساخته و تحویل شما داده می شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت