سفارش تابلو رستوران و فست فود + نمونه کار و لیست قیمت

تابلو نصب شده بر سر درب رستوران و فست فود شما، اولین ارتباط میان شما و مشتریان است پس برای جلب نظر مشتریان لازم است که بهترین آن را سفارش دهید. تابلو رستوران و فست فود در مدل های مختلف چلنیوم، استیل، نئون، وکیوم و … قابل سفارش است اما مهم است که با دکوراسیون رستوران در هماهنگی قرار بگیرد ضمن اینکه از نظر رنگ و طرح، متناسب برای فست فود و رستوران باشد. اگر صاحب رستوران و یا فست فود هستید، در این صفحه شما را برای ساخت تابلو کمک خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

ویژگی های تابلو رستوران و فست فود

تابلو نصب شده برای رستوران و فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در این بخش می خواهیم بررسی کنیم :

 

تابلو رستوران

 

در دید باشد

اولین ویژگی تابلو نصب شده بر سر درب رستوران و فست فود این است که در دید باشد و مشتریان بتوانند از فاصله دور هم تابلو شما را ببینند. در دید بودن تابلو بدین معناست که اسم رستوران، لوگوی تجاری و طرح هایی که بر روی تابلو اجرا شده اند، به راحتی دیده شوند.

انتخاب تابلو بزرگ

تابلو رستوران و فست فود خود را بزرگ سفارش دهید تا برای کسانی که از مقابل رستوران شما گذر می کنند یا در حال رانندگی هستند، قابل مشاهده باشد.

چشم اندازهای متحرک

تابلوی رستوران خود را می توانید ثابت یا متحرک سفارش دهید اما اگر در محلی هستید که عبور ماشین ها مانع دیده شدن تابلو شما می شود، از چشم اندازهای متحرک بر روی تابلو استفاده کنید.

استفاده از جملات تبلیغاتی مختصر، مفید و خوشمزه

میانگین زمانی که مشتری برای دیدن تابلو شما صرف می کند، 6 ثانیه است و جملاتی که در تابلو نوشته شده اند باید در کمتر از 6 ثانیه نظر مشتری را جلب کنند.

ترکیب رنگ

برای سفارش تابلو رستوران و فست فود خود، ترکیب رنگ ها را مد نظر قرار دهید. تضاد رنگ ها را رعایت کنید به طور مثال نوشته روشن با پس زمینه تیره و بالعکس. همچنین از فونت های خوانا و ساده استفاده کنید تا به راحتی قابل فهم باشند.

رنگ هایی که برای سفارش تابلو انتخاب می کنید، بهتر است رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی باشند رنگ های گرم اشتها آورند و استفاده از آنها در تابلو، نتیجه فوق العاده ای دارد. همچنین رنگ تابلو باید با سبک و فضای داخلی رستوران مطابقت داشته باشد.

 

سفارش تابلو فست فود

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

استفاده از تابلوهای روان برای نمایش غذاها

برای جلب نظر مشتریان، تابلوهای روان را در رستوران خود نصب کنید. با استفاده از تابلو ال ای دی روان، می توانید پیغام های متحرک را به نمایش بگذارید که با حالت نوری به مشتریان نمایش داده می شوند.

گسترش نام تجاری رستوران و فست فود با نصب تابلو

نصب تابلو برای رستوران و فست فود، روی برندسازی هم تاثیر می گذارد اما به شرطی که برند استفاده شده، به سادگی در ذهن ها باقی بماند. با انتخاب یک لوگو قابل تشخیص و طراحی آن بر روی تابلو نیز می توانید به برندسازی کمک کنید و برای همیشه در ذهن مشتریان خود باقی بمانید.

نورپردازی درخشان تابلو فست فود

نورپردازی تابلو رستوران و فست فود با توجه به نوع آن انجام می شود به عنوان مثال در نورپردازی تابلو لاسوگاسی، لامپ های بزرگ و بدون فیلتر کاربرد دارند که باعث درخشانی هر چه بیشتر تابلو می شوند اما برای تابلو های چلنیوم، لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده می شوند.

نورپردازی بر روی اکثر تابلوها حتی تابلو استیل هم قابل اجراست و توصیه می شود برای ساخت تابلو رستوران و فست فود خود سفارش دهید که نورپردازی نیز بر روی آن انجام شود.

 

تابلو فست فود

درج تصویر و لوگو بر روی تابلو رستوران و فست فود

برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر تابلو رستوران و فست فود خود بر روی مشتریان، تصاویر و لوگو را روی تابلو چاپ کنید. تصویر یک غذا یا ساندویچ خوشمزه روی تابلو، اشتها را باز می کتند مخصوصا اگر به صورت برجسته کار شده باشد، بسیاری از افراد را ترغیب می کند به رستوران شما بیایند و غذاها را تست کنند.

ماندگاری تابلو رستوران و فست فود

ماندگاری تابلو رستوران و فست فود بستگی به متریال مورد استفاده در آن دارد به عنوان مثال تابلو چلنیوم، از تابلوهای با ماندگاری بالاست که در شرایط سخت آب و هوایی و بارندگی های زیاد هم کمترین آسیبی متوجه آن نمی شود و یا تابلو استیل هم مشابه با تابلو چلنیوم، استحکام بالایی دارد.

یک مدل تابلو هم به اسم تابلو ترموود شناخته می شود که از چوب در تهیه آن استفاده می شود. ترموود نوعی چوب صنعتی است که در مقایسه با چوب طبیعی، مقاوم در برابر رطوبت و حشرات می باشد. پس اگر می خواهید تابلو ترموود سفارش دهید، نگران ماندگاری آن نباشید.

تابلوهای مناسب برای رستوران و فست فود

برای سفارش ساخت تابلو رستوران و فست فود باید مشخص کنید که چه مدل تابلویی می خواهید تا مراحل ساخت آن آغاز شود. پیشنهاد می شود قبل از ثبت نهایی سفارش، با تیم تابلوسازی مشورتی داشته باشید زیرا بهتر می توانند شما را برای انتخاب تابلو مناسب راهنمایی کنند و متناسب با دکوراسیون و فضای رستوران و همچنین در نظر گرفتن بودجه شما، تابلو مناسب را پیشنهاد می دهند.

در اینجا چند مدل تابلو مناسب برای رستوران و فست فود را به شما معرفی می کنیم :

سفارش تابلو لاسوگاسی برای رستوران و فست فود

تابلو لاسوگاسی اولین تابلویی است که معرفی می شود. در ساخت این مدل تابلو از تعداد لامپ های زیادی استفاده می شود به طوری که به آن تابلو لامپی هم می گویند. برای افزایش زیباسازی تابلو، نورپردازی بدون فیلتر انجام می گیرد تا زمانی که نور بدون هیچ فیلتری از منبع ساطع می شود، نور تیز و جذابی ایجاد شود.

نمونه تابلو رستوران

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

سفارش تابلو چلنیوم برای رستوران و فست فود

تابلو چلنیوم یک مدل تابلو حروف برجسته است و مدرن ترین تابلویی است که می توانید برای رستوران و فست فود خود سفارش دهید. این مدل تابلو علاوه بر امکان اجرای حروف برجسته، قابل طراحی با نورپردازی هم می باشد و انتخاب طرح و رنگ آن به سلیقه شماست.

حروف برجسته تابلو چلنیوم در کارگاه تابلوسازی به روش دستی یا با استفاده از دستگاه های مخصوص، برش داده می شوند و سپس بر روی تابلو می آیند. به دلیل طولانی بودن زمان ساخت حروف برجسته، تحویل این تابلو کمی زمان بر است مخصوصا اگر قرار باشد متن طولانی به شکل برجسته کار شود که در این صورت، هزینه ساخت تابلو هم بالاتر می رود.

سفارش تابلو کامپوزیت برای رستوران 

برای ساخت تابلو رستوران و فست فود با قیمت مناسب تر، می توانید تابلو کامپوزیت سفارش دهید. این مدل تابلو به اندازه تابلو چلنیوم و استیل مقاوم نیست اما کیفیت مناسبی دارد. تابلو کامپوزیت طراحی شده با نورپردازی حرفه ای، به خوبی می تواند مشتریان را به سمت رستوران شما جلب کند

 

تابلو کافه و رستوران

سفارش تابلو استیل برای رستوران و فست فود

یکی دیگر از تابلوهایی که زیباست و در جذب مشتری موثر است، تابلو استیل می باشد. تابلو استیل از رنگ های روشن و جذاب تشکیل می شود و با گذشت زمان، کدر نمی شود. تابلو استیل را می توانید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی و در طرح های ساده و خش دار سفارش دهید و با نصب بر سر درب رستوران، نگران آسیب دیدن آن در مقابل بارندگی و تابش نور خورشید نباشید.

برای اطلاع از جدید ترین قیمت های انواع تابلو و مشاوره جهت نصب و راه اندازی انواع تابلو با ما تماس بگیرید

 

معرفی شرکت تابلوسازی پارسیان برای ساخت تابلو رستوران و فست فود

برای سفارش ساخت تابلو رستوران و فست فود خود توصیه می شود شرکت تابلوسازی معتبر را انتخاب کنید تا در سریع ترین زمان، تابلو با کیفیت را تحویل شما دهند. شرکت تابلو سازی پارسیان چندین سال است در این حوزه فعالیت می کند و می توانید با دیدن نمونه کارهای این شرکت در وب سایت، از تجربه و تبحر تیم تابلوسازی، اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید برای ساخت انواع تابلو چلنیوم، وکیوم، لبه سوئدی، استیل، کامپوزیت و … به شرکت تابلوسازی پارسیان اطمینان کنید و با هزینه ای مناسب، بهترین تابلو را دریافت کنید. جهت راهنمایی های بیشتر نیز از طریق تماس تلفنی امکان بهره مندی از مشاوره رایگان فراهم می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش انواع تابلو های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

سفارش تابلو دفتر وکالت

سفارش تابلو کارواش

سفارش تابلو سوپر مارکت